خانهاخبار
به یاد روزهای گذشته؛ «بورینگ فون» معرفی شد

به یاد روزهای گذشته؛ «بورینگ فون» معرفی شد

شرکت HMD با همکاری دو برند دیگر گوشی جدیدی را عرضه کرده که روح گوشی‌های قدیمی را در خود دارد و حس نوستالژی را در کاربران ایجاد می‌کند.

۱۴۰۳/۱/۳۰

شرکت HMD با همکاری دو برند به نام‌های Heineken و Bodega گوشی جدیدی را توسعه داده که بورینگ فون (Boring Phone) نام دارد و برخلاف گوشی‌های امروزی هوشمند نیست. در حال حاضر تنها ۵٬۰۰۰ واحد از این گوشی تولید شده که به صورت قرعه‌کشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به مانند محصولات قدیمی، بورینگ فون هیچ سازگاری با اپلیکیشن‌های شخص ثالث ندارد و حتی نمی‌تواند به اینترنت متصل شود. 

بورینگ فون

بورینگ فون بر پایه گوشی نوکیا ۲۶۶۰ فلیپ ساخته شده و از بدنه شفاف با تم اختصاصی مونوکروم بهره می‌برد. گوشی جدید HMD از یک نمایشگر ۲٫۸ اینچی با رزولوشن تصویر QVGA بهره می‌برد. نمایشگر کاور دستگاه نیز ۱٫۷۷ اینچی است. 

پنل جلویی بورینگ فون

پنل پشتی بورینگ فون میزبان دوربین اصلی ۰٫۳ مگاپیکسلی و فلاش LED است. نرم‌افزار گوشی نیز Mocor RTOS است. بورینگ فون باتری خاطره‌انگیز مار (Snake) را نیز به همراه دارد و از رادیو FM و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. 

طراحی بورینگ فون

بورینگ فون از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و دو محفظه سیم کارت را به همراه دارد. به علاوه، این گوشی به حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایتی مجهز شده که به لطف درگاه کارت حافظه microSD قابل افزایش است.

تیزر بورینگ فون

منبع تغذیه بورینگ فون باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که گوشی به کمک آن و در حالت استندبای تا ۱ هفته دوام می‌آورد. این باتری همچنین انرژی موردنیاز برای ۶ ساعت مکالمه صوتی در شبکه‌های 3G و 4G را فراهم می‌آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)