خانهاخبار
هدفون‌های موتو بادز و بادز پلاس با قابلیت‌های متنوع معرفی شدند

هدفون‌های موتو بادز و بادز پلاس با قابلیت‌های متنوع معرفی شدند

موتورولا در کنار رونمایی از گوشی‌های خود از دو هدفون جدید نیز رونمایی کرده که از ویژگی حذف نویز فعال و صدای باکیفیت Hi-Res پشتیبانی می‌کنند.

 

۱۴۰۳/۱/۲۸

موتورولا امروز از سری موتوورلا اج ۵۰ رونمایی کرد که شامل سه مدل به نام‌های موتو اج ۵۰ فیوژن، اج ۵۰ پرو و اج ۵۰ اولترا است. در کنار معرفی این گوشی‌ها، موتورولا از دو هدفون جدید نیز پرده‌برداری کرده که موتو بادز و موتو بادز پلاس نام دارند.

موتورولا ادعا می‌کند که دو هدفون موتو بادز و موتو بادز پلاس ترکیب کاملی از وضوح صدا، قابلیت‌های متنوع و طراحی جذاب هستند. به علاوه، این دو هدفون در برابر پاشش آب و باران سبک نیز مقاوم خواهند بود. 

همانطور که از نام آن پیداست، موتو بادز پلاس محصول گران‌قیمت‌تر موتورولا است که به قابلیت‌های کاربری مجهز شده است. 

موتو بادز

از سوی دیگر، موتو بادز نیز هدفون مقرون صرفه موتورولا به شمار می‌رود که برای کاربرانی که تمایل ندارند هزینه زیادی برای یک هدفون پرداخت کنند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

موتو بادز پلاس

هدفون بالارده موتورولا به همکاری شرکت شناخته‌شده ‌Bose توسعه داده شده که انتظار می‌رود کیفیت صدای بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد. موتو بادز پلاس همچنین به قابلیت‌ حذف نویز فعال (ANC) داینامیک مجهز شده که اجازه نمی‌دهد صدای اطراف به گوش کاربر برسد.

به لطف درایورهای داینامیکی دوگانه، هدفون موتورولا قادر است که صدایی شفاف با بیس عمیق را در اختیار کاربران قرار دهد. به علاوه، موتو بادز پلاس از صدای باکیفیت Hi-Res نیز پشتیبانی می‌کند.

کیس شارژ موتو بادز پلاس سبک و کوچک است و به راحتی در جیب جای می‌گیرد. کاربران قادرند که با برنامه Moto Buds قابلیت‌های هدفون موتورولا را فعال کنند. برای مثال، حالت Active Adaptive قابلیت حذف نویز را به صورت خودکار و با توجه به صدای محیط تطبیق می‌کند. حالت Transparency که امکان شنیدن صدای اطراف را به ارمغان می‌آورد از طریق برنامه Moto Buds قابل فعال‌سازی است.

موتو بادز پلاس

با یک بار شارژ، موتو بادز پلاس می‌تواند تا ۸ ساعت کاربران را همراهی کند. به لطف فناوری شارژ سریع، هدفون موتورولا تنها با ده دقیقه شارژ انرژی موردنیاز برای ۳ ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌سازد.

موتورولا بادز پلاس در دو رنگ مشکی و کرمی در دسترس قرار خواهد گرفت. برای دو بازار آمریکای شمالی و اروپا، این هدفون به ترتیب با قیمت ۱۲۹ دلاری و ۱۴۹ یورویی عرضه خواهد شد.

موتو بادز

هدفون استاندارد موتورولا با قیمت کمتر ۵۹ یورویی معرفی شده است. علی‌رغم برچسب قیمتی پایین‌تر، عمر باتری این هدفون در مقایسه با نسخه پرو بیشتر است.

هدفون موتو بادز پلاس

هدفون موتو بادز از درایور داینامیکی ۱۲٫۴ میلی‌متری برخوردار شده که از صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند. به مانند نسخه پرو، این هدفون نیز از قابلیت‌های حذف نویز فعال داینامیکی،‌ Adaptive Mode و Transparency Mode پشتیبانی می‌کند.

موتو بادز تنها با یک بار شارژ قادر است که تا ۹ ساعت کاربران را همراهی کند. با ۱۰ دقیقه شارژ، هدفون موتورولا تا ۲ ساعت به پخش موسیقی می‌پردازد. رنگ‌بندی موتو بادز شامل چهار رنگ آبی تیره،‌ آبی روشن، سبز و هلویی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)