خانهاخبار
رندر‌های جدیدی از پیکسل 8a فاش شدند

رندر‌های جدیدی از پیکسل 8a فاش شدند

در امروز شاهد افشای رندر‌هایی جدید و واضح از گوشی میان رده جدید گوگل یا همان پیکسل 8a بودیم.

۱۴۰۳/۱/۲۷

موج شایعات و مطالب فاش شده درباره گوشی میان رده جدید گوگل یا همان پیکسل 8a، همچنان ادامه دارند و در امروز شاهد افشای رندر‌های جدید و واضحی از این محصول توسط یکی از افشاگران شناخته شده هستیم. 

newpixel 2.jpg

این افشاگر که با نام کاربری «Arsene Lupin» در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X فعالیت می‌کند؛ این رندر‌های فاقد واترمارک را در صفحه خود قرار داده است. یکی از این رندر‌ها، پیکسل 8a را در زوایای مختلف و با رنگ مشکی نشان می‌دهد. 

این گوشی از نظر طراحی، شباهت زیادی به سری پیکسل ۸ دارد و در آن شاهد حاشیه‌های خمیده فریم، نمایشگر پانچ هول و یک نوار آلومینیومی در بخش پشتی برای جایگیری سیستم دوربین هستیم. شایعات پیشین به احتمال عرضه پیکسل 8a به همراه چیپست گوگل تنسور G3، ۸ گیگابایت حافظه رم، حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴٫۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی اشاره می‌کنند. این گوشی احتمالا مانند نسل پیشین یا همان پیکسل 7a، دارای سیستم دوربین دوگانه ۱۳+۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

newpixel 1.jpg

شرکت گوگل احتمالا طی رویداد Google I/O و در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت) از پیکسل 8a رونمایی خواهد کرد و به احتمال زیاد، در روز‌های آتی شاهد افشای رندر‌ها و مشخصات بیشتری نیز از این محصول خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)