خانهاخبار
مدل 5G ریلمی C65 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

مدل 5G ریلمی C65 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

گوشی اقتصادی جدید ریلمی که در واقع نسخه 5G ریلمی C65‌ محسوب می‌شود با تراشه‌ای کارآمد و نمایشگری بزرگ همراه شده است. 

۱۴۰۳/۲/۸

اوایل ماه جاری میلادی، برند ریلمی از نسخه 4G گوشی ریلمی C65 رونمایی کرد و حالا امروز این برند از نسخه 5G این گوشی پرده‌برداری کرده است. ریلمی C65 5G اولین گوشی جهان با تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ به شمار می‌رود. 

طبق اعلام رسمی، ریلمی C65 5G‌ به نمایشگر ۶٫۷ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس مجهز است که می‌تواند به روشنایی ۶۲۵ نیتی دست پیدا کند. به لطف قابلیت Rainwater Smart Touch، نمایشگر گوشی حتی به لمس انگشتان خیس نیز پاسخ می‌دهد. 

مدل سبزرنگ ریلمی C65 5G

علی‌رغم آن که نسخه 5G ریلمی C65 یک گوشی اقتصادی است، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن در ناچ حفره نمایشگر جای گرفته که طراحی چندان متداولی در بین گوشی‌های مقرون به صرفه ارزان نیست و بیشتر در محصولات میان‌رده دیده می‌شود. سنسور اثرانگشت نیز در کنار بدنه جای دارد و با کلید پاور ادغام شده است.

نسخه 5G ریلمی C65 در دو کانفیگ حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. با درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی دستگاه تا ۲ ترابایت قاب افزایش است. 

گوشی جدید ریلمی با اندروید ۱۴ مبتنی بر Realme UI 5.0 عرضه خواهد شد. طبق تایید ریلمی، این گوشی تا دو بروزرسانی اصلی سیستم‌عامل و تا سه سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

مدل مشکی ریلمی C65 5G

در پنل پشتی ریلمی C65 5G‌ ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل قرار گرفته که در آن چهار حلقه جای دارد. یکی از این حلقه‌ها میزبان فلاش LED و دو حلقه دیگر در خود دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور فلیکر را جای داده‌اند. حلقه چهارم نیز تنها برای زیبایی ماژول گوشی تعبیه شده است.

انرژی موردنیاز ریلمی C65 5G توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به گواهی ضدآب و گردوغبار IP54، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C اشاره کرد. 

گوشی ریلمی با قابلیت‌های مختلفی مانند Air Gesture (اجرای برخی تسک‌ها تنها با حرکات دست و بدون لمس نمایشگر)، Mini Capsule 2.0 (قابلیت مشابه داینامیک آیلند گوشی‌های اپل)، Dynamic Button (اجرای برخی تسک‌ها با فشردن دکمه) و AI Boost همراه شده است. 

ریلمی C65 5G

ویژگی AI Boost با ترکیب کردن دو حالت Smooth Boost و Game Boost می‌تواند لگ‌ها کاهش دهد و سبب شود که بازی به نرخ فریم ریت بیشتری دست پیدا کند.

ریلمی C65 5G در دو رنگ سبز و مشکی و در سه کانفیگ رم ۴ / حافظه ۶۴ گیگابایتی، رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این سه کانفیگ به ترتیب با برچسب قیمتی ۱۰٬۴۹۹ روپیه (۱۲۵ دلار)، ۱۱٬۴۹۹ روپیه (۱۴۰ دلار) و ۱۲٬۴۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار) به فروش می‌رسند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)