خانهاخبار
زمان رونمایی از موتو G64 رسما اعلام شد

زمان رونمایی از موتو G64 رسما اعلام شد

موتورولا به تازگی اعلام کرده که میان‌رده جدید این برند در تاریخ ۱۶ آوریل مصادف با ۲۸ فروردین رونمایی خواهد شد. 

۱۴۰۳/۱/۲۲

روز گذشته، موتورولا با انتشار تیزری تایید کرد که به زودی از یک گوشی هوشمند برای بازار هند رونمایی خواهد کرد. اندکی پس از اعلام این خبر، افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس با به اشتراک‌گذاری دو تیزر اذعان کرد که این گوشی موتو G64‌ نام خواهد داشت. 

حالا اما موتورولا به تازگی ضمن تایید نام دستگاه اعلام کرده که موتو G64‌ در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) برای بازار هند معرفی خواهد شد. 

زمان رونمایی موتو G64

به همراه زمان دقیق رونمایی از موتو G64، موتورولا بخشی از مشخصات فنی میان‌رده جدید خود را اعلام کرده که شامل باتری حجیم، تراشه کارآمد و سیستم دوربین باکیفیت می‌شود. انتظار داریم که این گوشی به زودی برای سایر بازارها نیز عرضه شود. 

طبق اعلام رسمی، موتو G64 به اولین گوشی بازار بدل خواهد شد که با تراشه دیمنسیتی ۷۰۲۵ همراه می‌شود. تراشه مدیاتک ظاهرا انرژی کمی مصرف می‌کند و در عین حال از قدرت پردازشی قابل توجهی بهره می‌برد. پردازنده مرکزی این تراشه ۶ نانومتری از دو هسته ۲٫۵ گیگاهرتزی و شش هسته ۲ گیگاهرتزی برخوردار است.

دیمنسیتی ۷۰۲۵ یک تراشه میان‌رده پرمیوم به شمار می‌رود که به نظر می‌رسد عملکردی در حد تراشه‌های اسنپدراگون ۷ نسل سه و یا اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه دارد. 

باتری موتو G64

ویژگی برجسته موتو G64‌ باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که انتظار می‌رود تا مدت زمان زیادی انرژی موردنیاز دستگاه را تامین کند. یک تیزر نشان داده که باتری میان‌رده موتورولا از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. 

پنل جلویی موتو G64 میزبان نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس،‌ نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی خواهد بود. به علاوه، این گوشی با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. 

رنگ‌بندی موتو G64

ضخامت و وزن موتو G64‌ برابر با ۸٫۸۹ میلی‌متر و ۱۹۲ گرم اعلام شده است. برای تصویربرداری، میان‌رده موتورولا به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی ماکرو مجهز خواهد شد. 

علی‌رغم مشخصات فنی قابل توجه، پاشنه آشیل موتو G64 پشتیبانی نرم‌افزاری آن است چرا که موتورولا تایید کرده این گوشی تنها یک بروزرسانی اصلی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. البته بروزرسانی‌های امنیتی تا ۳ سال برای موتو G64 عرضه می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)