خانهاخبار
آیا باید منتظر افزایش قیمت آیپد پرو جدید باشیم؟

آیا باید منتظر افزایش قیمت آیپد پرو جدید باشیم؟

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که آیپد پرو جدید به دلیل بهره‌مندی از نمایشگر اولد، با افزایش قیمت عرضه خواهد شد. 

۱۴۰۳/۱/۲۱

همانطور که شایعات اذعان داشته‌اند، اپل ماه مه سال جاری میلادی از نسل جدید تبلت‌های پرمیوم خود یعنی آیپد پرو رونمایی خواهد کرد که برای اولین بار به نمایشگر اولد مجهز خواهد شد. در این راستا، گزارش شده که دو مدل جدید آیپد پرو با افزایش قیمت روانه بازار خواهند شد. 

اپل امیدوار است که با عرضه آیپد پرو اولد میزان فروش سری آیپد را افزایش دهد. مدل‌های آیپد در ابتدا قرار بود که به عنوان جایگزین لپتاپ‌ها معرفی شوند ولی در حال حاضر این محصولات در بین آیفون‌ها و لپتاپ‌های پیشرفته مک قرار گرفته‌اند و فروش نه چندان مناسبی را تجربه می‌کنند. 

آیپد پرو اپل

سال گذشته، فروش آیپدها حدود ۲۴ درصد افت داشته ولی اپل همچنان حاکم بلامنازع بازار تبلت‌ها است. بهبود گسترده مدل‌های آیپد پرو قطعا نقش مهمی در افزایش درآمد اپل از کسب‌وکار تبلت‌ها خواهد داشت. 

خبرنگار شناخته‌شده خبرگزاری بلومبرگ، مارک گرمن، در گزارشی ادعا کرد که دلیل تاخیر در عرضه مدل‌های جدید آیپد پرو این است که تولید نمایشگرهای اولد در حجم بالا بسیار سخت بوده و اپل مجبور شده که رونمایی از محصولات جدید خود را به تعویق بیاندازد. 

آقای گرمن در ادامه گزارش خود تایید کرد که نسل جدید آیپدها در هفته دوم ماه مه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. با توجه به این موضوع، انتظار داریم که آیپدهای سال ۲۰۲۴ در بازه زمانی ۶ الی ۱۲ مه (۱۷ الی ۲۳ اردیبهشت) معرفی شوند.

شایان ذکر است که مدل‌های جدید آیپد پرو نمایشگر اولد دولایه را به همراه خواهند داشت که بهبودهای قابل توجهی در زمینه دوام، کیفیت و روشنایی را برای تبلت‌های اپل به ارمغان می‌آورد. البته تمامی این بهبودها باعث افزایش قیمت تبلت‌ها نیز خواهند شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که نمایشگر جدید تنها پیشرفت آیپد پرو جدید نخواهد بود و گزارش شده که این تبلت‌ها به تراشه M3، بدنه نازک‌تر و دوربین جدید مجهز خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)