خانهاخبار
موتورولا اج ۵۰ پرو در این تاریخ روانه بازارهای جهانی می‌شود

موتورولا اج ۵۰ پرو در این تاریخ روانه بازارهای جهانی می‌شود

گوشی جدید برند موتورولا در تاریخ ۱۶ آوریل مصادف با ۲۸ فروردین برای بازارهای اروپایی معرفی خواهد شد. 

۱۴۰۳/۱/۲۱

هفته گذشته، موتورولا از گوشی جدید خود موسوم به موتورولا اج ۵۰ پرو رونمایی کرد که محصولی میان‌رده با شارژ فوق‌سریع، سیستم دوربین Pantone و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی به شمار می‌رود. گوشی جدید موتورولا در حال حاضر برای بازار هند معرفی شده ولی حالا به نظر می‌رسد این گوشی هفته آینده برای بازارهای اروپایی نیز عرضه خواهد شد.

فروشگاه آمازون آلمان به تازگی گوشی موتورولا اج ۵۰ پرو را در وبسایت لیست کرده است. در صفحه اختصاصی این گوشی زمان رونمایی آن برای بازارهای اروپایی نیز قید شده است.

موتورولا اج ۵۰ پرو

طبق اطلاعات قرار گرفته در وبسایت آمازون، موتورولا اج ۵۰ پرو در تاریخ ۱۶ آوریل مصادف با ۲۸ فروردین معرفی خواهد شد. محصول جدید موتورولا با قیمت ۶۹۹ یورویی برای کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایت در وبسایت آمازون آلمان لیست شده است. 

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، موتورولا اج ۵۰ پرو نخست برای بازار هند معرفی شد ولی گوشی موتورولا در این کشور تنها در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. 

شایان ذکر است که در مقایسه با نسخه بازارهای اروپایی، مدل هندی موتورولا اج ۵۰ پرو بسیار ارزان‌تر است. برای مثال، نسخه رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی گوشی اج ۵۰ پرو با قیمت ۳۵٬۹۹۹ روپیه عرضه شده که معادل ۳۹۹ یورو است. در واقع، اختلاف قیمتی دو مدل اروپایی و هندی این گوشی برابر با رقم قابل‌توجه ۳۰۰ یورو است. 

پنل پشتی موتورولا اج ۵۰ پرو

از نظر مشخصات فنی، موتورولا اج ۵۰ پرو از نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و روشنایی ۲۰۰۰ نیتی بهره می‌برد و به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه مجهز است. پنل پشتی گوشی میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری است. 

انرژی موردنیاز موتورولا اج ۵۰ پرو توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ فوق‌سریع ۱۲۵ واتی باسیم، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شار‌ژ معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و اندروید ۱۴ اشاره کرد. \ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)