خانهاخبار
اپل احتمالا به دلیل یک مانع کلیدی توسعه آیپد تاشو را متوقف می‌کند

اپل احتمالا به دلیل یک مانع کلیدی توسعه آیپد تاشو را متوقف می‌کند

مارک گرمن به تازگی ادعا کرده که اگر اپل موفق نشود تاخوردگی را از نمایشگر آیپد تاشو حذف کند، احتمالا عرضه این محصول موردانتظار لغو خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۲۰

گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که اپل در حال توسعه یک آیفون و یک آیپد تاشو است. حالا اما به نظر می‌رسد امکان دارد به دلیل یک مشکل رایج در محصولات تاشو، اپل به طور کلی فرآیند ساخت آیپد تاشو را متوقف کند.

خبرنگار برجسته خبرگزاری بلومبرگ، مارک گرمن، در جدیدترین نسخه از خبرنامه خود ادعا کرده که اپل در حال کار روی یک آیپد تاشو است. با این وجود، این تحلیلگر شناخته‌شده در ادامه اذعان داشته که غول فناوری آمریکایی هنوز موفق نشده که راهی پیدا کند تا چین‌خوردگی وسط نمایشگر را حذف کند.

نمایشگر پیکسل فولد

منابع آگاه به آقای گرمن گفته‌اند که اگر اپل موفق نشود نمایشگر تاشو بدون تاخوردگی توسعه دهد، پروژه توسعه آیپد تاشو به طور کل لغو می‌شود. البته این افشاگر ادعا کرده که اپل زمان کافی برای برطرف کردن این مانع کلیدی را در اختیار دارد. 

چندی پیش، یک نشریه کره‌ای اعلام کرد که محصول تاشو اپل احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۲۷ میلادی از راه می‌رسد. در گزارش این نشریه نیز ذکر شده بود که اپل در تلاش است تا تاخوردگی وسط نمایشگر تاشو را از بین ببرد.

در حال حاضر، تمامی گوشی‌های تاشو بازار مانند گلکسی زد فولد ۵، وان پلاس اوپن و پیکسل فولد از تاخوردگی وسط نمایشگر بهره می‌برند. البته در بین تمامی این محصولات، پرچمدار وان پلاس کمترین چین‌خوردگی را دارد که کارشناسان زیادی آن را تحسین کرده‌اند. 

با توجه به پیشرفت چشمگیر گوشی‌های تاشو، انتظار داریم که در طی چند سال آینده تاخوردگی نمایشگرهای این محصولات حذف شود. در این رابطه، امکان دارد اپل نیز موفق شود سرانجام آیپد تاشو را روانه بازار کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)