خانهاخبار
نسخه جدید Call of Duty طی رویداد بعدی ایکس باکس معرفی خواهد شد

نسخه جدید Call of Duty طی رویداد بعدی ایکس باکس معرفی خواهد شد

در امروز شاهد انتشار شایعاتی درباره نسخه جدید سری محبوب Call of Duty هستیم.

۱۴۰۳/۱/۱۹

به ادعای برخی از منابع آگاه در صنعت گیمینگ، شرکت مایکروسافت قصد برگزاری رویدادی در ماه ژوئن برای رونمایی از برخی بازی‌های جدید را دارد. خبرگزاری The Verge نیز که پیش‌تر گزارشی در رابطه با رویداد بعدی ایکس باکس منتشر کرده بود؛ به احتمال برگزاری آن در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) اشاره کرد. 

cod 1.jpg

ستاره اصلی این رویداد، نسخه جدید سری محبوب Call of Duty است که پس از تکمیل خرید اکتیویژن-بلیزرد توسط مایکروسافت، به یکی از فرنچایز‌های ایکس باکس تبدیل شده است. در این رویداد همچنین شاهد رونمایی از نسخه بعدی سری Gears of War و عناوینی چون Avowed، Indiana Jones and the Great Circle و آپدیتی برای Microsoft Flight Simulator هستیم.

cod 3.jpg

نسخه بعدی Call of Duty به سری بلک آپز تعلق داشته و همانند سایر عناوین این سری، توسط استودیوی تری‌آرک توسعه می‌یابد. با استناد به شایعات، این بازی در دوران جنگ خلیج فارس جریان دارد و همانند بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare III، شاهد بازگشت ماموریت‌های جهان باز یا همان Open-Combat Missions خواهیم بود. این ماموریت‌ها و بخش داستانی آخرین نسخه در سری مدرن وارفر با واکنش‌های منفی فراوانی از سوی منتقدین و کاربران روبرو شدند؛ اما به نظر می‌رسد که این امر در پروسه طراحی نسخه بعدی این سری تاثیری نداشته است.

cod 2.jpg

مراسم ایکس باکس تنها رویداد گیمینگ در ماه ژوئن نیست و Summer Game Fest در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) برگزار خواهد شد. پس از آن نیز شاهد آغاز رویداد تابستانی یوبیسافت در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) هستیم. در سال‌های اخیر بیشتر ناشران بازی‌ها و شرکت‌های چون سونی و مایکروسافت، به برگزاری رویداد‌های اختصاصی خود برای رونمایی از عناوین جدید تمایل داشتند و همین امر نیز در کنسل شدن رویداد E3 بی تاثیر نبود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)