خانهاخبار
هواوی P70 آرت احتمالا از تراشه جدیدی بهره خواهد برد

هواوی P70 آرت احتمالا از تراشه جدیدی بهره خواهد برد

بنچمارک گیک‌بنچ نشان داده که هواوی P70 آرت با تراشه جدیدی همراه خواهد شد که از پردازنده مرکزی قدرتمندی بهره می‌برد. 

 

 

۱۴۰۳/۱/۱۴

اخیرا گزارشی منتشر شد مبنی بر این که نسل جدید سری پرچمدار هواوی موسوم به سری هواوی P70 در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین) معرفی خواهد شد. حالا به تازگی نیز گوشی‌های پرمیوم هواوی در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده‌اند و بخشی از مشخصات فنی سخت‌افزاری آن‌ها لو رفت. 

سه گوشی از سری هواوی P70 با شناسه‌های AL10 / AL80 / AL100 در گیک‌بنچ لیست شده‌اند. مدل AL10 که به گوشی هواوی P70 تعلق دارد در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۲۴۳ و ۳۸۴۰ را به خود اختصاص داده است. 

p70.jpg

شناسه مدل AL80 که ظاهرا با گوشی هواوی P70 پرو همراه خواهد شد در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۳۴۸ و ۴۱۱۴ را کسب کرده است.

شایان ذکر است مدل AL100 امتیازهای بالاتر ۱۷۸۴ و ۴۵۸۹ را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ ثبت کرده است. شایعه شده این شناسه مدل به گوشی هواوی P70‌ آرت که نسخه پرمیوم سری هواوی P70 به شمار می‌رود اختصاص خواهد داشت.

p70 pro.jpg

مدل‌های AL10 و AL80 ظاهرا به همان تراشه به کار رفته در هواوی میت ۶۰ پرو یعنی Kirin 9000s مجهز خواهند بود. این تراشه از پردازنده مرکزی ۱۲ هسته‌ای بهره می‌برد که شامل دو هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۶۲ گیگاهرتزی، شش هسته میانی با فرکانس ۲٫۱۵ گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس ۱٫۵۳ گیگاهرتزی می‌شود. 

مدل AL100 یا هواوی P70 آرت ظاهرا از تراشه جدیدی برخوردار خواهد شد چرا که پردازنده مرکزی این تراشه که در گیک‌بنچ لیست شده از ساختار متفاوتی استفاده می‌کند. این تراشه دارای یک هسته اصلی با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس ۲٫۷۵ گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتزی است. 

p70 art.jpg

جدا از گیک‌بنچ، سه گوشی هواوی در گواهی Radio چین نیز لیست شده‌اند. با توجه به اطلاعات موجود در این گواهی، هواوی P70 تنها از سیستم پیام‌رسانی ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند در حالی که هواوی P70 پرو و هواوی P70 آرت از سیستم پیام‌رسانی و تماس ماهواره‌ای بهره می‌برند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)