خانهاخبار
اولین تصویر ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE فاش شد

اولین تصویر ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE فاش شد

به تازگی یک کاربر تصویری واقعی از گوشی جدید ریلمی را به اشتراک گذاشته که ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.

۱۴۰۳/۱/۶

همانطور که می‌دانیم، ریلمی در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه یک گوشی جدید موسوم به ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE است. تا به امروز، جزئیات اندکی از این گوشی تایید شده که به سخت‌افزار، توان شارژ و نمایشگر آن مربوط می‌شوند.

هفته گذشته، تصویری شماتیک از ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE در دسترس قرار گرفت که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد. با این وجود، هنوز رندرهای رسمی این گوشی منتشر نشده است. به تازگی اما کاربری یک تصویر واقعی از ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است.

Realme.jpg

در تصویر بالا ماژول دوربین مستطیلی‌شکل ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE را مشاهده می‌کنیم که تا فریم دستگاه کشیده است. ماژول دوربین این گوشی میزبان سه حلقه است که احتمالا در آن‌ها دوربین سه‌گانه و فلاش LED قرار خواهند گرفت.

رندری نیز ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE منتشر شده که طراحی کامل پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. البته باید خاطرنشان کرد که امکان دارد این رندر چندان دقیق نباشد. 

ریلمی چندی پیش تایید کرد که گوشی جدید این برند به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه مجهز خواهد شد. این تراشه که جدیدترین سخت‌افزار کوالکام برای گوشی‌های میان‌رده پرمیوم به شمار می‌رود از یک هسته اصلی کورتکس X4 با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتزی، سه هسته کورتکس A720 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A520 با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتزی بهره می‌برد. 

Realme 2.jpg

ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE چندی پیش با توان شارژ ۱۰۰ واتی در گواهی 3C لیست شد. همچنین اعلام شده که این گوشی از نمایشگر با فناوری 8T LTPO (نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز) و روشنایی حداکثری ۶۰۰۰ نیتی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین قادر است در حالت خودکار به روشنایی ۱۶۰۰ نیتی دست پیدا کند در حالی که روشنایی آن در حالت دستی برابر با ۱۰۰۰ نیت خواهد بود.

نمایشگر ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE از فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۵۰۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این نمایشگر می‌توان به حالت Game Super HDR و محافظت از چشم اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)