خانهاخبار
تاریخ معرفی سری آنر مجیک ۶ برای بازار جهانی تایید شد

تاریخ معرفی سری آنر مجیک ۶ برای بازار جهانی تایید شد

آنر در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) و در طی رویداد MWC 2024 سری پرچمدار مجیک ۶ و گوشی تاشو مجیک V2 RSR را برای بازارهای جهانی معرفی می‌کند.

۱۴۰۲/۱۱/۹

کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) یک ماه دیگر در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. با نزدیک‌تر شدن به برگزاری MWC 2024، برندهای معتبر به تدریج در حال اعلام برنامه‌های خود برای این رویداد موردانتظار هستند. کنگره جهانی موبایل امسال در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند) برگزار خواهد شد. 

magic.jpg

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر به تازگی تایید کرده که در تاریخ ۲۵ فوریه مصادف با ۶ اسفند یک رویداد را برگزار خواهد کرد که در طی آن شاهد رونمایی از سری پرچمدار آنر مجیک ۶ و گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR پورشه دیزاین خواهیم بود. 

سری آنر مجیک ۶ شامل دو مدل به نام‌های مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو است که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل مجهز هستند و با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت روانه بازار روانه بازار چین شده‌‌اند. 

magic 1.jpg

سری آنر مجیک ۶

آنر مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو همچنین از نمایشگر ۶٫۸ اینچی امولد با لبه‌های خمیده و فناوری LTPO‌ بهره می‌برند که قادر است به روشنایی ۱۸۰۰ نیتی دست پیدا کند. از ویژگی‌های برجسته نسخه پرو سری می‌توان دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی و قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر f/1.4-2.0 را نام برد. 

magic V2 RSR.jpg

آنر مجیک V2 RSR پورشه دیزاین

از سوی دیگر،‌ آنر مجیک V2 RSR‌ نیز نسخه اختصاصی گوشی تاشو مجیک V2 محسوب می‌شود که با همکاری شرکت خودروسازی پورشه طراحی شده است. نسخه پورشه دیزاین مجیک V2 با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی برای بازار چین معرفی شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)