خانهاخبار
اپل واچ سری ۱۰ احتمالا سنسورهای جدیدی خواهد داشت

اپل واچ سری ۱۰ احتمالا سنسورهای جدیدی خواهد داشت

گزارشی جدید از یک منبع معتبر اذعان کرده که اپل قصد دارد با تغییر نوع متریال به کار رفته در اجزای داخلی اپل واچ امسال، فضای بیشتری را برای این محصول باز کند.

۱۴۰۳/۲/۶

به گفته منابع زنجیره تامین به نقل از وب سایت تایوانی دیجی تایمز، حداقل یکی از مدل‌های نسل بعدی اپل واچ شروع به استفاده از مس با پوشش رزین خواهد کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، مس پوشش داده شده با رزین یک لایه نازک از فویل مسی است که با یک رزین مانند اپوکسی پوشانده شده است. در حالی که استفاده از این ماده مزایای زیادی را برای برد منطقی اپل واچ آینده ارایه می‌دهد، مانند دوام و مقاومت در برابر آب بهبود یافته، یک مزیت کلیدی این خواهد بود که به برد منطقی نازک‌تری اجازه می‌دهد که به نوبه خود فضای داخلی اضافی را برای سایر اجزا و سنسورهای اپل واچ فراهم می‌کند.

سنسورهای جدید در اپل واچ سری ۱۰

لازم به ذکر است که هر فضای اضافی که می‌تواند در اپل واچ آزاد شود بسیار ارزشمند است، زیرا اپل همچنان به افزودن ویژگی‌های سلامتی به دستگاه ادامه می‌دهد. به عنوان مثال، شایعه شده است که مدل‌های بعدی اپل واچ که اواخر امسال عرضه می‌شوند، دارای قابلیت سنجش فشار خون هستند و طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی نظارت غیرتهاجمی قند خون (پایش قند خون بدون سوراخ کردن سر انگشتان) به عنوان یک پروژه طولانی مدت است.

هنوز در مورد سری بعدی اپل واچ ابهامات زیادی وجود دارد، زیرا مشخص نیست که آیا اپل واچ X بازطراحی شده امسال عرضه خواهد شد یا سال آینده. علاوه بر این، شایعه شده بود که ممکن است اپل واچ اولترا ۳ امسال عرضه نشود. در مورد اپل واچ رده پایین این شرکت هم، اگر اپل به چرخه به‌روزرسانی دو ساله برای آن مدل پایبند باشد، احتمالا اپل واچ SE جدید امسال عرضه خواهد شد.

مینگ چی کو تحلیل‌گر زنجیره تامین اپل، سال گذشته گفت مدل‌های آیفون ۱۷ پرو نیز ممکن است در سال آینده از مس با پوشش رزین برای برد منطقی استفاده کنند، بنابراین این تغییری است که ممکن است در چند سال آینده به چندین دستگاه در خط تولید اپل گسترش یابد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)