خانهاخبار
نسخه پورشه دیزاین آنر مجیک ۶ برای بازارهای جهانی معرفی شد

نسخه پورشه دیزاین آنر مجیک ۶ برای بازارهای جهانی معرفی شد

آنر به تازگی نسخه ویژه سری آنر مجیک ۶ که مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین نام دارد را برای بازارهای جهانی عرضه کرده است.

۱۴۰۳/۲/۱۴

در ماه مارس سال جاری میلادی، آنر نسخه پورشه دیزاین سری پرچمدار آنر مجیک ۶ را برای بازار چین معرفی کرد که آنر مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین (Honor Magic 6 RSR Porsche Design) نام دارد. حالا به تازگی این گوشی جذاب و خاص برای بازارهای جهانی عرضه شده است. 

آنر مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی در دسترس قرار می‌گیرد و به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی پیشرفته با فوکوس خودکار دقیق و دامنه داینامیکی بیشتر مجهز شده است.

دو رنگ آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین

دوربین اصلی پرچمدار آنر در خود سنسور 1/1.3 اینچی OmniVision H9800 را جای داده که عملکرد چشمگیری در تصویربرداری در شرایط نوری کم دارد. 

مهمترین ویژگی آنر مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین طراحی پنل پشتی آن است که از ظاهر خودرو تایکان پورشه الهام گرفته شده است. همچنین در پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین شش‌ضلعی نیز خودنمایی می‌کند.

رنگ مشکی آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین

نمایشگر اولد ۶٫۸ اینچی پرچمدار آنر از فناوری LTPO و روشنایی ۱۸۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر دولایه به لطف فناوری Tandem Display عمر بسیار بالاتری در مقایسه با دیگر نمایشگر‌های موجود در بازار گوشی دارد. آنر ادعا می‌کند که عمر نمایشگر مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین ۶۰۰ درصد بالاتر است. در واقع، افت روشنایی نمایشگر این گوشی پس از سه سال استفاده زیر ۱ درصد خواهد بود.

آنر مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین در دو رنگ زیبا Frozen Berry (صورتی روشن) و Agate Gray (خاکستری) روانه بازارهای جهانی می‌شود که هر کدام از آن‌ها یادآور رنگ یکی از خودروهای پورشه است. 

پنل پشتی آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین

رنگ Frozen Berry به مدل ۲۰۲۰ خودرو پورشه تایکان تعلق دارد در حالی که Agate Gray رنگ کلاسیک مدل‌های مسابقه‌ای خودرو پورشه ۹۱۱ محسوب می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین با قیمت ۱۵۹۹ پوند برای بازار انگلستان عرضه شده و انتظار می‌رود به زودی برای دیگر بازارهای اروپایی نیز در دسترس قرار بگیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)