خانهاخبار
بروزرسانی One UI 6.1 برای پرچمدارهای قدیمی سامسونگ منتشر شد

بروزرسانی One UI 6.1 برای پرچمدارهای قدیمی سامسونگ منتشر شد

سامسونگ امروز بروزرسانی موردانتظار One UI 6.1 را برای سری گلکسی اس ۲۱ و دیگر گوشی‌های تاشو‌ قدیمی خود عرضه کرد. 

۱۴۰۳/۲/۱۴

قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI‌ به مهم‌ترین ویژگی بروزرسانی One UI 6.1 بدل شده‌اند و حتی نقشی کلیدی در تجربه کاربری بهبودیافته سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ ایفا می‌کنند. در حال حاضر، بروزرسانی One UI 6.1 و قابلیت‌های هوش مصنوعی آن برای سری گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۲ عرضه شده است.

حالا به تازگی گزارش شده که سامسونگ سامسونگ به سراغ پرچمدارهای قدیمی‌تر خود رفته و بروزرسانی One UI 6.1 را برای آن‌ها عرضه کرده است.

پنل پشتی گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ امروز بروزرسانی One UI 6.1 و قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را برای سری گلکسی اس ۲۱، گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در دسترس قرار داده است. 

برای سری گلکسی اس ۲۱، بروزرسانی موردانتظار سامسونگ در اختیار گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا قرار گرفته و هنوز گلکسی اس ۲۱ FE شامل برنامه دریافت بروزسانی One UI 6.1 نشده است. 

گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴

شایان ذکر است که در حال حاضر، سری گلکسی اس ۲۱ و گلکسی زد فلیپ ۳ تنها قابلیت هوش مصنوعی Circle to Search‌ (کشیدن دایره به دور یک آیتم برای جست‌وجو پیرامون آن) را دریافت کرده‌اند و دیگر ویژگی‌ها برای آن‌ها فعال نشده است. 

هم اکنون بروزرسانی One UI 6.1‌ برای گلکسی اس ۲۱ در بازار کره جنوبی عرضه شده ولی انتظار می‌رود سامسونگ این بروزرسانی را به زودی برای دیگر مناطق نیز در دسترس قرار دهد.

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ

گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ که در سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شدند همچنان دستگاه‌هایی قدرتمند به شمار می‌روند. این دو گوشی ظاهراً تمامی قابلیت‌های Galaxy AI را دریافت می‌کنند. بروزرسانی این گوشی‌ها نیز تنها برای کره جنوبی عرضه شده ولی به زودی روانه دیگر بازارها می‌شود.

برخلاف گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۳ قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری مانند ادیت تصاویر به کمک هوش مصنوعی مولد، خلاصه‌نویسی صفحات وب و ترجمه متون را دریافت می‌کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)