خانهاخبار
موتو G85 با تراشه ناشناس کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

موتو G85 با تراشه ناشناس کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

میان‌رده موردانتظار موتورولا به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد.

۱۴۰۳/۲/۲۸

روز گذشته، موتورولا از گوشی اج ۵۰ فیوژن برای بازار هند رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد این برند در حال توسعه گوشی میان‌رده جدیدی است که به سری موتو G تعلق دارد و موتو G85‌ نام دارد. محصول جدید موتورولا چندی پیش در یک فروشگاه اروپایی لیست شد و قیمت آن لو رفت.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتو G85 به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفت. این گوشی به عنوان مدل نسل جدید موتو G84 روانه بازار می‌شود. 

لیست گیک‌بنچ موتورولا G85

تراشه میان‌رده موتورولا با اسم‌رمز malmo در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ لیست شده است. این تراشه هشت هسته‌ای از شش هسته با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتزی و دو هسته با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتزی بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی این سخت‌افزار نیز آدرنو ۶۱۹ است.

تراشه موجود در موتو G85 هنوز معرفی نشده ولی گمان می‌رود که این تراشه با نام اسنپدراگون ۴ نسل سه عرضه شود چرا که پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۹ با سرعت متفاوت در تراشه‌های اسنپدراگون ۶۹۵ و اسنپدراگون ۴۸۰ به کار رفته است. 

طراحی پنل پشتی موتورولا G84

موتورولا G84

موتو G85‌ با اندروید ۱۴ و حافظه رم ۸ گیگابایتی در گیک‌بنچ ثبت شده است. البته قبلا لیست یک فروشگاه اروپایی تایید کرد که این گوشی با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نیز همراه خواهد شد. در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، موتو G85‌ به ترتیب امتیازهای ۹۳۹ و ۲۰۹۲ را به خود اختصاص داده است.

فروشگاه اروپایی که موتو G85‌ را لیست کرده است نشان داده که این گوشی در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. برچسب قیمتی محصول جدید موتورولا مشابه نسل قبلی و برابر با ۳۰۰ یورو خواهد بود.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)