خانهاخبار
اپل رسما زمان رویداد رونمایی از آیپدهای جدید را اعلام کرد

اپل رسما زمان رویداد رونمایی از آیپدهای جدید را اعلام کرد

ساعاتی قبل اپل در وب سایت رسمی خود خبر از رویدادی با نام «Let Loose» داده که به معنای «رها کن» است و به نظر می‌رسد پس از وقفه‌ای طولانی مدت و بی‌سابقه، سرانجام قرار است آیپدهای جدید این شرکت را ببینیم.

۱۴۰۳/۲/۵

اپل اعلام کرده است که یک رویداد ویژه را در روز سه‌شنبه ۷ می (۱۸ اردیبهشت ماه) ساعت ۷ صبح به وقت اقیانوس آرام (۱۷:۳۰ به وقت ایران) برگزار می‌کند که طبق معمول پخش زنده آن در وب سایت رسمی این شرکت و یوتیوب در دسترس خواهد بود. این دعوت نامه دارای شعار «Let Loose» است و یک رندر هنری از اپل پنسل  را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد آیپدها محور اصلی این رویداد خواهند بود.

رویداد آیپدهای جدید اپل

در دعوت نامه رویداد به مولفه حضوری اشاره‌ای نشده است و اپل از رسانه‌ها برای تماشای آنلاین در کنار عموم مردم دعوت کرده است.

در طول این رویداد انتظار می‌رود اپل مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر را به همراه لوازم جانبی قلم اپل و مجیک کیبورد جدید به‌روزرسانی کند.

دستگاه‌هایی که پیش‌بینی می‌شود در رودیداد Let Loose ببینیم به شرح زیر است:

  • دو مدل آیپد پرو جدید با تراشه M3، نمایشگرهای اولد، بدنه نازک‌تر، حاشیه‌های نازک‌تر، گزینه صفحه نمایش مات، دوربین جلویی افقی، سایر تغییرات طراحی و احتمالا شارژ بی‌سیم مگ سیف
  • دو مدل آیپد ایر جدید با تراشه M2 و دوربین جلوی افقی، به علاوه اولین آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی با نمایشگر مینی ال ای دی
  • مجیک کیبورد جدید برای آیپد پرو با بدنه آلومینیومی، تاچ پد بزرگ‌تر و سایر تغییرات طراحی
  • یک اپل پنسل جدید که ممکن است یک ژست «فشردن» جدید برای اقدامات خاص داشته باشد و در نهایت از VisionOS پشتیبانی کند

اپل از اواخر سال ۲۰۲۲ هیچ آیپد جدیدی عرضه نکرده، بنابراین این رویداد مدت زیادی است که مورد انتظار بوده است. مراسم رونمایی اپل کمی بیش از یک ماه قبل از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC است که از ۱۰ ژوئن تا ۱۴ ژوئن (۲۱ تا ۲۵ خرداد ماه) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که در روز این رویداد، به مانند تمامی رویدادهای دیگر اپل می‌توانید پوشش زنده آن را از جی‌اس‌ام دنبال کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)