خانهاخبار
رویداد «Let Loose» اپل شش لوگوی مختلف دارد که حاوی نکته‌ای است

رویداد «Let Loose» اپل شش لوگوی مختلف دارد که حاوی نکته‌ای است

به طور معمول شاهد این هستیم که رویدادهای اپل دارای یک لوگو هستند، اما رویدادی که ساعاتی قبل توسط اپل اعلام شد، دارای ۶ لوگوی مختلف است که با تازه‌سازی صفحه وب سایت، به طور تصادفی تغییر می‌کند.

۱۴۰۳/۲/۵

اپل رویداد آتی «Let Loose» خود را با استفاده از ۶ لوگوی هنری تبلیغ کرده و این در حالی است که انتظار می‌رود یک اپل پنسل جدید معرفی شود.

رویداد آپیدهای اپل دارای شش لوگو است

این ۶ لوگوی مختلف به‌طور تصادفی و پس از تازه‌سازی صفحه اصلی اپل، به طور چرخشی تغییر می‌کنند. در سال ۲۰۱۸ اپل رویداد «There's more in the making» خود را تبلیغ کرد که در آن آیپد پرو بازطراحی شده و نسل دوم اپل پنسل با استفاده از بیش از ۳۵۰ لوگوی بی‌نظیر اپل معرفی شد.

لوگوهای هنری احتمالا به تصویرسازی و قابلیت‌های طراحی گرافیکی آیپد پرو و اپل پنسل اشاره می‌کنند که انتظار می‌رود هر دو در این رویداد به‌روزرسانی سخت‌افزاری قابل توجهی دریافت کنند. اثر هنری اصلی که برای تبلیغ این رویداد مورد استفاده قرار گرفته، شامل یک اپل پنسل است و تیم کوک مدیر عامل اپل، امروز در پست جدیدی در X (توییتر سابق) به اهمیت لوازم جانبی در این رویداد اشاره کرده است.

دو مدل جدید آیپد ایر و لوازم جانبی مجیک کیبورد بازطراحی شده نیز قرار است در این رویداد رونمایی شوند.

رویداد ۷ می (اردیبهشت ماه) اپل در ساعت ۷ صبح به وقت اقیانوس آرام (۱۷:۳۰ به وقت ایران) برگزار خواهد شد و پخش زنده آن در وب سایت رسمی اپل و یوتیوب در دسترس خواهد بود. در دعوت نامه این رویداد به حضوری بودن اشاره ای نشده و با در نظر گرفتن این که اپل از رسانه‌ها دعوت کرده است که در کنار عموم مردم به تماشای آنلاین بپردازند، می‌توان نتیجه گرفت که صرفا رویداد Let Loose یک ویدیوی از پیش ضبط شده است و هیچ‌کدام از مراحل آن به صورت حضوری نخواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)