خانهاخبار
تبلت ویوو پد با تراشه اسنپدراگون 870 در گیک‌بنچ لیست شد

تبلت ویوو پد با تراشه اسنپدراگون 870 در گیک‌بنچ لیست شد

جدیدترین تبلت ویوو در تاریخ 22 فروردین رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۱۷

ماه گذشته بود که ویوو با انتشار تصاویری رسمی از اولین تبلت خود موسوم به ویوو پد پرده‌برداری کرد. به علاوه، جدیدترین تبلت ویوو قرار است همراه با دیگر محصولات این تولیدکننده شامل اولین گوشی تاشو ویوو به نام ویوو X فولد و گوشی پرمیوم ویوو X نوت در طی رویدادی در چین در تاریخ 11 آوریل مصادف با 22 فروردین معرفی خواهد شد.

image

 

حالا براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، تبلت ویوو پد با شناسه مدل PA2170 در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و مشخصات فنی اصلی آن مانند نوع تراشه، حافظه رم و نسخه اندروید آن لو رفت. در همین راستا، براساس لیست گیک‌بنچ، ویوو پد از تراشه اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد که از یک پردازنده هشت هسته‌ای شامل یک هسته قدرتمند با فرکانس 3.19 گیگاهرتز، سه هسته میانی با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.80 گیگاهرتز برخوردار خواهد بود. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز آدرنو 650 است.

image

 

همچنین در لیست گیک‌بنچ ذکر شده است که ویوو پد با حافظه رم 8 گیگابایتی و اندروید 11 عرضه خواهد شد. به علاوه، این تبلت در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز به ترتیب 1027 و 3382 شده است.

از مشخصات فنی احتمالی ویوو پد می‌توان به نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن تصویر 2.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. به علاوه، شایعه شده است که نمایشگر ویوو پد از قابلیت دالبی ویژن و قلم هوشمند Vivo Pencil نیز پشتیبانی خواهد کرد. در پنل پشتی ویوو پد، احتمالا دو دوربین 13 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

 

منبع تغذیه جدیدترین تبلت ویوو باتری 7860 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 44 واتی است. از دیگر مشخصات احتمالی ویوو پد می‌توان به بدنه فلزی، اسپیکر چهارگانه و رابط کاربری OriginOS برپایه اندروید 11 اشاره کرد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)