خانهاخبار
پوستر تبلیغاتی ویوو X فولد بخشی از مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد

پوستر تبلیغاتی ویوو X فولد بخشی از مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد

اولین گوشی تاشو ویوو قرار است در تاریخ 22 فروردین رونمایی شود.
۱۴۰۱/۱/۱۶

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، ویوو قرار است در تاریخ 11 آوریل مصادف با 22 فروردین از جدیدترین محصولات خود شامل اولین تبلت خود موسوم به ویوو پد، اولین گوشی تاشو خود به نام ویوو X فولد و گوشی جدید پرمیوم ویوو X نوت در چین رونمایی کند. در همین راستا، امروز گزارشی منتشر شد که تصویر تبلیغاتی ویوو X فولد و بخشی از مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد.

image

 

براساس این تصویر، ویوو X فولد از نمایشگر داخلی 8 اینچی تاشو با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن تصویر 2K بهره می‌برد که به فناوری LTPO 3.0 مجهز خواهد بود. در بخش بیرونی، نمایشگر 6.53 اینچی فول اچ‌دی پلاس 120 هرتزی قرار دارد. قلب تپنده اولین گوشی تاشو ویوو تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود که توسط باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 66 واتی باسیم و شارژ 50 واتی ‌بی‌سیم تغذیه می‌شود.

image

 

در بخش دوربین، ویوو X فولد از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی با سنسور سامسونگ GN5 و لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی با میدان دید 114 درجه‌ای، دوربین پرتره 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری و دوربین 5 مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم 60 برابری و لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات تایید شده ویوو X فولد می‌توان به حافظه رم LPDDR5، حافظه داخلی UFS 3.1، اندروید 12 و NFC اشاره کرد.

image

 

در این پوستر همچنین ذکر شده است که ویوو X فولد موفق به کسب گواهی A+ DisplayMate شده است و لولای آن نیز  گواهی شده است که تا 300000 بار بدون مشکل باز و بسته خواهد شد. به علاوه، به نظر می‌رسد گوشی جدید تاشو ویوو برخلاف دیگر رقبای چینی خود مانند شیائومی می میکس فولد و اوپو فایند N پس از رونمایی در چین روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)