خانهاخبار
مایکروسافت با استفاده از بیت کوین به کمک غیرمتمرکزسازی هویت مجازی افراد می‌رود!

مایکروسافت با استفاده از بیت کوین به کمک غیرمتمرکزسازی هویت مجازی افراد می‌رود!

مایکروسافت با پروژه ION سعی بر ایجاد شناسه های غیرمتمرکز (DID) دارد، این شناسه‌ها می توانند نقاط قوت تمام فعالیت های انجام شده توسط اشخاص در اینترنت باشند
۱۴۰۰/۴/۱۹

مایکل سایلور، مدیرعامل MicroStrategy، مقاله‌ای از مایکروسافت را توییت کرده است که غول فناوری جهان چگونه با ساخت یک پروژه با استفاده از بیت کوین به کمک حفاظت از هویت دیجیتالی مردم متوسط جامعه خواهد رفت.

image

این فناوری به مردم حق مالکیت و محافظت از حریم خصوصی خود را در اینترنت در برابر نظارت دولت، نقض امنیتی و نشت داده ها می‌دهد و مانع از کنترل پروفایل کاربران در اینترنت، اعتبارنامه و داده های شخصی و مالی غول های اینترنتی شوند.

اگر هدف بیت کوین از بین بردن قدرت موسسات متمرکز بر اساس پول باشد، ION تلاش می کند همین کار را با هویت های آنلاین انجام دهد.

بلاکچین بیت کوین در این فناوری برای رسیدن به سطح بالایی از تمرکززدایی و امنیت برای ساخت شناسه های غیرمتمرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس وایت پیپر به اشتراک گذاشته شده توسط مایکروسافت، این شرکت معتقد است که هر فرد باید از یک فضای ابری امن برای ذخیره تمام عناصر هویت دیجیتالی خود استفاده کند تا اینکه داده های خود را با برنامه های متعدد با اعطای مجوز با آن‌ها به اشتراک بگذارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)