خانهاخبار
گزارش‌ها خبر از توقف تولید آیفون 12 مینی می‌دهند!

گزارش‌ها خبر از توقف تولید آیفون 12 مینی می‌دهند!

با اینکه سه چهار ماهی تا معرفی آیفون 13 باقی مانده اما گزارش‌ها خبر از توقف تولید آیفون 12 مینی می‌دهند و گویا این محصول به پیک تولید خود رسیده است.
۱۴۰۰/۴/۱

دیگر برکسی پوشیده نیست که گوشی آیفون 12 مینی فروش ضعیفی در بین خانواده آیفون 12 داشته است و حتی در چند ماه اخیر، شایعاتی داشتیم که ممکن است اپل دیگر آیفون مینی تولید نکند! حالا وب‌سایت TrendForce در گزارشی جدید اعلام کرده که گوشی آیفون 12 مینی دیگر در خط تولید حضور ندارد و تولید این گوشی رسما متوقف شده است. البته این به آن معنی نیست که دیگر اپل قرار نیست این گوشی را بفروشد. درواقع گویا اپل به این نتیجه رسیده که به اندازه کافی آیفون 12 مینی تولید کرده و قرار نیست فروش بیشتری در انتظار این گوشی باشد.

در هر صورت هم قرار بود تولید این گوشی تا پایان سه ماهه سوم سال ادامه داشته باشد و با فروش ضعیف این محصول، در سه ماهه دوم سال شاهد توقف تولید این محصول هستیم. فروش کم این محصول از این جنبه هم عجیب به نظر می‌رسد که این گوشی، ارزان‌ترین مدل از خانواده آیفون 12 است که با قیمت ۶۹۹ دلار برای مدل پایه عرضه می‌شود. حتی این گوشی کوچک‌ترین، باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی پرچمدار 5G در بازار هم به حساب می‌آید اما در هر صورت، استقبال از آیفون 12 مینی به اندازه‌ای نبوده که اپل انتظار داشته است.

image

با اینکه این گوشی تنها پنج درصد از فروش خانواده آیفون 12 را به خودش اختصاص داده اما این‌ها پایان ماجرا نیست و پاییز امسال شاهد معرفی نسل جدید این گوشی با نام آیفون 13 مینی هم خواهیم بود. شاید کوچک‌تر شدن ناچ یا بریدگی نمایشگر، دلیلی باشد که آیفون 13 مینی بتواند بیشتر از نسل کنونی‌اش فروش داشته باشد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

وحید

۱۴۰۰/۴/۱۰
بنظرم انتخاب اسم هم تا حدودی هرچند کم تاثیر منفی داشته. عموما عبارت مینی القا کننده‌ی ضعیف بودن و کامل نبودن و بسیار کوچیک بودن وسیله‌اس. این در حالیه که این گوشی اندازه خیلی کوچیکی هم نداره و میدونیم که بسیار هم قدرتمنده. امیدوارم بتونم چند سال دیگه در حد نوشو بخرم.

sina

۱۴۰۰/۴/۵
باتریش با توجه به اندازش به شدت عالی بود ایفون اس ای با ابعاد بزرگ تر از این دوامش به شدت از این پایینتره باتریش از تمام گوشیای سری ایفون x به پایین بهتر عمل میکنه با وجود پردازنده به شدت قوی و پنل بزرگ و هر گوشی ای با این ابعاد حتی بزرگتر با استفاده زیاد یک روز دوام نداره و کاملا طبیعیه
بدرود

ایرج

۱۴۰۰/۴/۲
بیشترین علت فروش کمش باتری بسیار کوچیک و ضعیفی هستش که روش قرار دادن که روزی ۲ بار باید شارژ بشه واقعا خیلی بده خیلی