خانهاخبار
طرح فروش نقدی پیکاپ فوتون ویژه عید فطر منتشر شد

طرح فروش نقدی پیکاپ فوتون ویژه عید فطر منتشر شد

در طی چند سال گذشته دنیای آفرود در ایران کمی پررنگ‌تر از قبل شد و مردم با این پدیده بیشتر آشنا شدند و از آن لذت بردند و خیلی از شرکت‌های به دنبال تولید یک محصول قدرتمند در این سگمنت بودند تا سهمی از این بازار را داشته باشند.
۱۴۰۰/۲/۱۹

در طی چند سال گذشته دنیای آفرود در ایران کمی پررنگ‌تر از قبل شد و مردم با این پدیده بیشتر آشنا شدند و از آن لذت بردند. پیکاپ‌های دو دیفرانسیل نقش بسیار پررنگی را در این دنیا ایفا کردند. خیلی از شرکت‌های به دنبال تولید یک محصول قدرتمند در این سگمنت بودند تا سهمی از این بازار را داشته باشند. ایرانخودرو در سال ۹۲ یک پیکاپ عظیم و با ابهت با نام تونلند (Tunland) را به بازار عرضه کرد.

این پیکاپ در واقع یک محصول از شرکت چینی فوتون بود که در این محصول، امکانات متنوعی را قرار داده شده بود. این خودرو با تکیه بر توانایی‌های موتوری خود، توانست در بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی حضور داششته باشد و فروش قابل توجهی را تجربه کند. توان فنی این خودرو، مهم‌ترین ویژگی این ماشین است که برای عبور از مناطق صعب‌العبور بسیار گزینه‌ خوبی است.

فوتون با دو پیشرانه عرضه شد که نسخه بنزینی آن ۴ سیلند ۲.۴ لیتری است و ۱۳۰ اسب بخار توان و ۲۱۰ نیوتون گشتاور دارد. نسخه دیگر آن نسخه دیزلی است که با موتور ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری که به لطف توربو ۱۶۴ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتون متر گشتاور را تولید می‌کند، عرضه می‌شود.

گیربکس هر دو نسخه، یک گیربکس ۵ سرعته دستی است که شرکت آلمانی Getrag آن را می‌سازد. فوتون تونلند در رنج فیمتی خود با استفاده از امکانات نسبتا خوب و موتور به نسبت توانمندش، می‌تواند خودروی مناسبی برای علاقه‌مندان به آفرود و طبیعت‌گردی باشد. پیکاپ فوتون، با توجه به رنج قیمت و ابعاد خودرو، مطمئنا پیکاپ ریچ و پیکاپ کاپرا را جزو رقبای خود به حساب نمی‌آورد اما پیکاپ آسنا از همه لحاظ اصلی‌ترین رقیب این خودرو محسوب می‌شود.

image

 

ایران خودرو دیزل امروز یعنی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، طرح فروش نقدی پیکاپ فوتون تونلند ویژه عید فطر را منتشر کرده است و از همین امروز این طرح اجرا شده است. در این طرح فوتون تونلند بنزینی با قیمت قطعی ۸۰۷ میلیون تومان و موعد تحویل تیر ماه ۱۴۰۰ و فوتون تونلند دیزل، با قیمت قطعی ۸۵۸ میلیون تومان با موعد تحویل خرداد ۱۴۰۰ قرار گرفته‌اند.

یک نکته‌ جالب در مورد این طرح این است که این خودرو با قیمت‌ قطعی به فروش می‌رود و احتمالا شامل مصوبه افزایش قیمت شورای رقابت نشده و نخواهد شد!

خودروقیمتموعد تحویل
فوتون تونلند بنزینی۸۰۷ میلیون تومانتیر ۱۴۰۰
فوتون تونلند دیزل۸۵۸ میلیون توانخرداد ۱۴۰۰

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)