خانهاخبار
تصاویر تبلیغاتی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ لو رفت

تصاویر تبلیغاتی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ لو رفت

تیزر تبلیغاتی دو محصول جدید سامسونگ با نام‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 پیش از معرفی به بیرون درز پیدا کرد.
۱۴۰۰/۲/۱۳

شایعات پیرامون گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ مدت هاست که در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. یکی از افشاگران شبکه اجتماعی توییتر به تازگی تصاویری از تیزر تبلیغاتی این دو محصول را منتشر کرده که بسیاری از شایعات پیشین در مورد آن‌ها را به واقعیت تبدیل کرده است.

در این تصاویر که از تیزر تبلیغاتی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 گرفته شده، زبان طراحی دو محصول جدید سامسونگ لو رفته است. به این ترتیب همان طور که تصور می‌شد، سبک و سیاق طراحی زد فلیپ 3 با زد فولد 3 کاملا متفاوت خواهد بود. البته در کنار انتشار این تصاویر، وی برخی اطلاعات از مشخصات سخت‌افزاری این دو محصول را نیز به اشتراک گذاشته است.

در تصاویر درز پیدا کرده از گلکسی زد فلیپ 3 شاهد بدنه‌ای ضخیم‌تر و گوشه‌های منحنی‌تری نسبت به گلکسی زد فلیپ هستیم. همچنین در این محصول جدید تا حد زیادی سعی شده است تا فضای ایجاد شده میان دو نمایشگر هنگام بسته شدن دستگاه از بین برود، اما باز هم شاهد فضایی کوچک در این این قسمت هستیم و دو سمت بدنه گلکسی زد فولد 3 هنگام بسته بودن، به صورت کامل به یکدیگر برخورد نمی‌کند.

در تصاویر منتشر شده، شاهد چهار رنگ سفید، بنقش، سبز و بژ از این محصول هستیم. در پشت بدنه، نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل قرار گرفته که امکان خواندن محتوای پیام‌ها از این طریق برای کاربران فراهم شده است.

image

 

در کنار این نمایشگر، شاهد دو حفره دایره‌ای شکل هستیم که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، این حفره‌ها میزبان دوربین اصلی و سنسور الترا واید 12 مگاپیکسلی است.

فریم دور بدنه گلکسی زد فلیپ 3 از جنس مات بوده و سامسونگ برای محافظت از بدنه این دستگاه، از گوریلا گلکس ویکتوس استفاده کرده است که نسبت به گوریلا گلس 6 در نسل پیشین، از مقاومت بیشتری بهره‌مند خواهد بود.

سنسور اثر انگشت این محصول مانند گلکسی زد فلیپ 3، به نظر می‌رسد که درون دکمه پاور دستگاه تعبیه شده است.

همچنین شایعه شده است که حالت Flex Mode در محصول جدید سامسونگ بهبود یافته و امکان کار کردن با دو اپلیکیشن به صورت همزمان، بیش از پیش راحت‌تر شده است. به این ترتیب شاهد پشتیبانی اپلیکیشن‌های بیشتری از این قابلیت نیز خواهیم بود.

 

متأسفانه این شخص افشا کننده، اطلاعات زیادی در مورد گلکسی زد فولد 3 در اختیارمان نگذاشته است. اما به واسطه تصاویر منتشر شده، شاهد زبان طراحی پشت بدنه، محفظه مربوط به دوربین و اشاره‌ای به دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر هستیم.

این گوشی هوشمند از شارژ‌ سریع 25 واتی پشتیبانی کرده و در چهار رنگ خاکستری، سیاه، سفید و بژ در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

شایعات پیشین همچنین حاکی از آن بود که گلکسی زد فولد 3 احتمالا به گواهی IP برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب مجهز خواهد بود. هر دو محصول مورد بحث در این مطلب، احتمالا در ماه جولای به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ایمان

۱۴۰۰/۵/۲۳
کلا طراحی سری فلیپ رو درک نمیکنم چه قابلیت و زیبایی محسوب میشه که بابتش کسی اینهمه پول بده برعکس سری فولد که ارزشمنده