خانهاخبار
گوشی‌های جدید اکسپریا سونی به زودی معرفی می‌شوند

گوشی‌های جدید اکسپریا سونی به زودی معرفی می‌شوند

شرکت سونی اعلام کرده قصد دارد در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) در مراسمی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند.
۱۴۰۰/۱/۱۲

گوشی‌های جدید سری اکسپریا شرکت سونی تا دو هفته‌ آینده در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) معرفی می‌شوند. به رسم این روزها، سونی یک مراسم معرفی آنلاین را برای این محصولات در کانال رسمی یوتوب خود برگزار می‌کند.

انتظار می‌رود تا سونی در این مراسم از جدیدترین پرچمدار خود به نام Xperia 1 III رونمایی کند. شایعات زیادی درباره این گوشی منتشر نشده‌اند و تنها انتظار یک نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد با رزولوشن 4K و نسبت نمایش شناخته شده ۲۱:۹ را در کنار روشنایی بیشتر نسبت به قبل ببنیم.

image

 

احتمالا گوشی Xperia 10 III نیز که چندی پیش شاهد نام آن در بنچمارک معروف Geekbench بودیم با پردازنده اسنپدرگن 765G و ۶ گیگابایت رم معرفی می‌شود.

image

 

شایعاتی نیز درباره بازگشت سری گوشی‌های اکسپریا کامپکت با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی وجود دارد؛ البته مشخص نیست که آیا این محصول در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد یا تنها مخصوص بازار ژاپن طراحی شده است.

image

 

البته بعید نیست سونی ما را غافلگیر کرده و از محصولات دیگری نیز رونمایی کند. نظر شما درباره گوشی‌های اکسپریا جدید چیست؟ آیا سونی توان بازگشت به بازار تلفن‌های هوشمند را دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

کیان

۱۴۰۰/۱/۱۳
نمیدونم توی ایران اینجوریه یا همه جای دنیا اینجوری شده چون یه زمانی بود ک توی ایران همه گوشیهای سونی مخصوصا سری اکسپریا رو میخریدن و دست همه میدیدی ولی دیگه حالا با ورود شیائومی به بازار دیگه همه یا شیائومی دارن یا سامسونگ و هوآوی و دیگه خیلی وقته ندیدم کسی یه گوشی سونی دستش بگیره حتی پشت ویترین مبایل فروشیها هم ندیدم فک کنم توی ایران دیگه از مد افتاده البته همون قدیما هم گوشیهای سونی زیاد جالب نبود من یکی دوبار پرچمدارای سونی اکسپریا رو گرفتم و همش موقه استفاده سنگین یا استفاده ساده از دوربین بشدت داغ میکردن و به همین دلیل هم اونموقه فروختمشون فک کنم همه همچین تجربه ای رو با گوشی های سونی داشتن واسه همین دیگه نمیرن سراغش اگه سونی تولید کننده لوازم خونگی نبود و فقط تولید کننده گوشی مبایل بود صد درصد تا الان ورشکست شده بود

وحید

۱۴۰۰/۱/۱۲
سلام سال نوتون مبارک. انشالا گوشی های سونی دوباره به ایران بیاد. نمی گم خیلی گوشی های شاخی هستن اما کمبودش توی بازار احساس میشه. سونی بیشتر از لحاظ سخت افزاری قوی هستش. انشالا توی ظاهر واین چیزها هم یکم بروز بشه.