خانهاخبار
نسخه 2021 ویوو Y31 با اسنپدراگون 662 معرفی شد

نسخه 2021 ویوو Y31 با اسنپدراگون 662 معرفی شد

تلفن هوشمند جدید ویوو که در واقع نسخه تازه‌ای از موبایل 2015 این شرکت است از اسنپدراگون 662 استفاده می‌کند و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۹/۱۱/۲

ویوو امروز از تلفن هوشمند جدیدی به نام Y31 رونمایی کرد. این شرکت قبلا در سال ۲۰۱۵ دستگاهی با همین نام را به بازار فرستاده بود که نمایشگری ۴.۷ اینچی با تک‌دوربینی در قاب عقب داشت. حالا نسخه جدید این دستگاه با سخت‌افزارهای جدید وارد بازار می‌شود.

ویوو Y31 2021 از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ با اندروید ۱۱ و پوسته Funtouch OS 11 استفاده می‌کند. این دستگاه ۶ گیگابایت رم دارد و مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که البته می‌توانید آن را با کمک کارت حافظه تا ۱ ترابایت ارتقا دهید.

موبایل جدید ویوو نمایشگری ۶.۵۸ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD و ناچی قطره‌ای دارد که میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در قاب عقب Y31 دوربین سه‌گانه‌ای تعبیه شده که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. از قابلیت‌های این دوربین می‌توانیم به فیلم‌برداری بی‌لرزشی موسوم به Ultra Stable Video اشاره کنیم که از لرزشگیر الکترونیکی کمک می‌گیرد. این گوشی همچنین دارای حالت Super Night Mode است که برای کاهش نویز تصاویر از الگوریتم‌های کاهش نویز چند-فریمی بهره می‌برد.

ویوو Y31 2021 حسگر اثر انگشت جانبی دارد و انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد.

ویوو Y31 در رنگ‌های مشکی و آبی وارد بازار می‌شود و قیمت پایه آن ۲۲۵ دلار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)