خانهاخبار
تصاویر و مشخصات پایه موتو جی پاور و موتور جی پلی 2021 لو رفت

تصاویر و مشخصات پایه موتو جی پاور و موتور جی پلی 2021 لو رفت

دو موبایل جدید موتورولا از سری G احتمالا به زودی معرفی می‌شوند و حالا امروز بخشی از مشخصات و تصاویر آن‌ها فاش شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

چند روزی بیشتر از آغاز سال نوی میلادی نمی‌گذرد و حالا اطلاعات جدیدی در خصوص دو موبایل جدید موتورولا از سری محصولات G منتشر شده است. بگذارید ابتدا به سراغ موتو جی پاور ۲۰۲۱ برویم، چون این دستگاه نیازمند توضیحات بیشتری است. موتو جی پاور ۲۰۲۱ در واقع نسخه‌ای از موتو G10 پلی است که اطلاعات آن در ماه نوامبر فاش شده بود. این گوشی برای بازار آمریکا طراحی شده و دارای شماره مدل XT-2117 است.

موتو جی پاور ۲۰۲۱ به‌عنوان نسخه لایت موتو G9 پاور تلقی می‌شود که در ماه نوامبر معرفی شد. این گوشی از همان چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ بهره می‌برد ولی حافظه کمتری دارد. موتو جی پاور ۲۰۲۱ در دو مدل ۳ + ۳۲ و ۴ + ۶۴ گیگی وارد بازار می‌شود. این تلفن هوشمند در بخش دوربین اصلی هم به جای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دو لنز دیگر این دستگاه مشابه قبل باقی مانده است.

موتو جی پاور ۲۰۲۱ یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که برای موبایلی با برند پاور کمی کوچک به نظر می‌رسد. برای مقایسه، موتو G9 پاور باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی داشت. این گوشی احتمالا به زودی به بازار می‌آید و در رنگ‌های آبی، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

تلفن دوم موتو جی پلی ۲۰۲۱ است که نسخه ضعیف‌تری از موتو E7 پلی خواهد بود. این موبایل از همان چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ استفاده می‌کند ولی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است.

موتو جی پلی ۲۰۲۱ دوربینی با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و برای سلفی از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. شماره مدل این گوشی XT-2093 و اسم رمز آن Guam اعلام شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)