خانهاخبار
گوگل استیدیا در ۸ کشور دیگر در دسترس است

گوگل استیدیا در ۸ کشور دیگر در دسترس است

گوگل پیش از انتشار بازی Cyberpunk 2077 در ۸ کشور دیگر در دسترس قرار گرفت
۱۳۹۹/۹/۲۰

رقابت در زمینه‌ی سرویس های بازی ابری جذاب و داغ دنبال می‌شود و در این بین گوگل دنبال ربودن گوی سبقت از تمامی رقبا است. گوگل به تازگی و قبل از عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 در استیدیا، این سرویس بازی ابری را در هشت کشور دیگر در دسترس قرار داده است و اکنون تعداد کشور‌هایی که به این سرویس دسترسی دارند به عدد ۲۲ رسیده است. با عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 روی استیدیا از تاریخ ۱۰ سپتامبر احتمالا به تعداد طرفداران این سرویس افزوده خواهد شد و گوگل می‌تواند تبلیغات زیادی در این زمینه بکند.

image

 

کشورهایی که استیدیا قرار است به آن‌ها سفر کند اتریش، چک، مجارستان، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی و سوییس است. هزینه‌ی دسترسی به این سرویس برای کاربران این کشور‌ها ماهانه ۹.۹۹ یورو است و تمام آنچه که کاربران نیاز دارند یک حساب جی‌میل و یک لپ‌تاپ، پی سی یا تلفن هوشمند است که البته باید به آن‌ها یک کنترلر بازی را نیز اضافه کرد. گوگل امکان استفاده از کنترلر ایکس باکس یا پلی استیشن هم فراهم کرده است، اگر که از آن‌ها در خانه بهره می‌برید.

مشترکان جدید از یک ماه اشتراک رایگان استیدیا پرو نیز بهره می‌برند و این بدان معناست که سرگرمی‌های ماه دسامبر کم نخواهد بود. اگر از این سرویس خوشتان نیامد می‌توانید حتی قبل از پایان دوره‌ی آزمایشی اشتراک را لغو کنید. اگر قصد خرید اشتراک استیدیا را دارید حتما قبل از خرید بازی‌های رایگان آن و بازی‌هایی که باید هزینه پرداخت کنید را بررسی کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohsen

۱۳۹۹/۹/۲۰
انشالله وقتی این سرویس قدیمی شد و دیگه از مد افتاد و به درد نخور شد شاید در ایران هم فعال بشه