خانهاخبار
سامسونگ در سال 2021 هفت پرچمدار معرفی می‌کند

سامسونگ در سال 2021 هفت پرچمدار معرفی می‌کند

افشاگر معروف و خوش‌نام فهرستی از پرچمداران سال آینده سامسونگ را منتشر کرده که در میان آن‌ها اسامی جالب توجهی غایب و حاضر هستند.
۱۳۹۹/۸/۲۸

تاکنون تنها می‌دانستیم که سری گلکسی اس ۲۱ در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. ولی حالا گزارشی تازه منتشر شده که از عرضه محصولات دیگری از جمله گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و حتی نسخه ارزان‌تری از گلکسی زد فولد موسوم به زد فولد FE خبر می‌دهد.

افشاگر معروف، مکس واین‌باخ، در توئیت جدید خود فهرستی از گوشی‌های ۲۰۲۱ سامسونگ را منتشر کرده که در میان آن‌ها اسامی جالبی دیده می‌شود. البته این فهرست مطابق شایعات قبلی ظاهرا یک غایب بزرگ دارد. واین‌باخ می‌گوید سال بعد باید منتظر گلکسی S21 FE، گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس، گلکسی S21 الترا، گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد FE باشیم.

اگرچه قبلا شایعاتی درباره برخی از این دستگاه‌ها منتشر شده بود و حتی همین افشاگر مشخصات کامل سری گلکسی S21 را فاش کرد، اما حالا برای اولین بار نام گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی S21 FE و گلکسی زد فولد FE را می‌شنویم. تولید گلکسی S21 FE تا حدی قابل پیش‌بینی بود، اما سامسونگ با گلکسی زد فولد FE می‌تواند همان محصولی را روانه بازار کند که کاربران منتظرش هستند.

از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ 2 هنوز به بازار نیامده ولی واین‌باخ به زد فلیپ 3 اشاره می‌کند. در نتیجه، احتمال داده می‌شود که گلکسی زد فلیپ 5G به عنوان نسل دوم گلکسی زد فلیپ در نظر گرفته شده باشد.

متاسفانه در گزارش واین‌باخ به تارخی عرضه، قیمت و مشخصات این محصولات اشاره‌ای نشده است، اما او در توئیت دیگری مدعی شده که سه دستگاه از این فهرست از قلم S Pen پشتیبانی خواهند کرد. البته نکته کلیدی در این ادعا و گزارش قبلی که به پشتیبانی از S Pen در گلکسی S21 الترا اشاره کرده بود، کلمه «پشتیبانی» است. یعنی محصولات یادشده همراه با قلم عرضه نمی‌شوند ولی کاربران در صورت تمایل می‌توانند آن را به‌صورت جداگانه خریداری و استفاده کنند.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی زد فولد ۳ نیز از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد تا به بهترین گزینه برای جایگزینی سری گلکسی نوت تبدیل شود. از آن‌جایی که بعید است گلکسی زد فلیپ ۳ با طراحی صدفی قلم داشته باشد، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که سه دستگاه مدنظر واین‌باخ گلکسی S21 الترا، گلکسی زد فولد ۳، و گلکسی زد فولد SE خواهند بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سبحان

۱۳۹۹/۸/۳۰
زد فیلپ ۳؟
کلا یدونه زد فیلپ داریم
چجوری شد سه؟