خانهاخبار
طرح‌های مفهومی از آیمک‌های جدید

طرح‌های مفهومی از آیمک‌های جدید

مهاجرت اپل به پردازنده‌های اپل سیلیکون آغاز شده و به زودی از اولین مک‌بوک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود بعداز مک‌بوک نوبت به آیمک برسد. اکنون تصاویر مفهومی از کامپیوترهای رومیزی اپل منتشر شده است.
۱۳۹۹/۸/۲۰

اپل با شعار One more Thing به اهالی دنیای فناوری یادآوری کرد که هنوز دستگاه‌هایی برای رونمایی باقی مانده است و انتظار می‌رود طی رویداد پیش‌ رو کوپرتینویی‌ها از اولین مک‌بوک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون رونمایی کنند. حال با نزدیک شدن به این رویداد اخبار پیرامون آن نیز بسیار داغ دنبال می‌شود.

image

اولین مک‌های اپل سیلیکون هفته‌ی آینده رونمایی خواهند شد که قطعا در این مراسم آیمک‌ها جایی نخواهند داشت. رفته رفته تراشه‌های سری A اپل به کامپیوترهای رومیزی این شرکت خواهند رسید و به مرور شاهد رخ‌نمایی آن‌ها خواهیم بود. به تازگی  Svetapple imagines طرح‌های مفهومی از آیمک منتشر کرده که می‌تواند آینده‌ی کامپیوترهای رومیزی اپل را نشان دهد. مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل بارها گفته است کوپرتینویی‌ها در حال توسعه‌ی آیمک با طراحی جدید و صفحه نمایش ۲۴ اینچی با حاشیه‌های کمتر هستند.
image

اکنون تصاویری از مدل‌های ۲۴ و ۳۲ اینچی و طراحی مدرن با حاشیه‌های بسیار باریک در رسانه‌ها منتشر شده است. هنوز مشخص نیست تا چه زمانی باید منتظر آیمک‌های جدید با پردازنده‌‌ی اختصاصی اپل باشیم، اما براساس گزارش‌های منابع آگاه، در رویداد پیش رو ۳ مدل شامل مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی و مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی رونمایی خواهد شد.

image

بدون شک اپل تا دوسال آینده تمام محصولات خود را به پردازنده‌های ساخت خود یعنی سری A به‌روزرسانی می‌کند و این بدین معنی است که تا سال ۲۰۲۲ آیمک‌ها با پردازنده‌های اپل سیلیکون عرضه خواهند شد. اپل به طور رسمی از اولین مک‌های اپل سیلیکون به زودی رونمایی خواهد کرد و باید دید عملکرد مک‌بوک‌ها چگونه است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)