خانهاخبار
شارژر مگ سیف زودتر از آیفون ۱۲ به قفسه فروشگاه‌ها راه می‌یابد

شارژر مگ سیف زودتر از آیفون ۱۲ به قفسه فروشگاه‌ها راه می‌یابد

عکس‌ها و ویدیوهای جدید همگی نشان از این دارند که قاب‌ها و شارژرهای مگ سیف زودتر از سری آیفون ۱۲ به دست کاربران می‌رسد
۱۳۹۹/۷/۲۹

در حالی که انتظار می‌رود تحویل پیش سفارش‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو از روز جمعه آغاز شود، مشتریان کیس و شارژر مگ سیف را زودتر از موعد دریافت می‌کنند. کاربران از این لوازم جانبی جدید عکس و حتی فیلم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند، بنابراین اکنون می‌توان نگاه بهتری به آن داشت.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جدید آیفون‌های امسال MagSafe است که در کل صفحات آیفون ۱۲ وجود دارد و به کاربران اجازه می‌دهد لوازم جانبی را به صورت مغناطیسی به قسمت پشتی آیفون متصل کنند. علاوه بر موارد جدید،  MagSafe شارژ القایی را از طریق شارژرهای جدید Apple MagSafe نیز امکان پذیر می‌کند. شارژر مگ سیف به عنوان شاژر Qi کار می‌کند، اما به لطف آهن‌رباهای داخلی کاملا در آیفون ۱۲ جای می‌گیرد. از آنجا که کاربر نگران تراز بودن آیفون روی شارژر نیستند، شارژر مگ سیف در مقایسه با سایر راه حل‌های موجود، بسیار کوچکتر است. در ادامه می‌توانید تصاویر مقایسه‌ی شارژر Apple MagSafe با شارژر اپل واچ و یک شارژر معمولی Qi را مشاهده کنید.

image

شارژر جدید مگ سیف و آداپتور برق USB-C بیست واتی یک ماه قبل‌تر از ورود آیفون ۱۲ پرو مکس وارد بازار شده است.

قاب‌های سیلیکونی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو از طرف اپل از قبل برای پیش سفارش آماده بوده است و کاربران می‌توانند آن‌ها را سفارش دهند و برخی نیز سفارش خود را زودتر از موعد تحویل گرفته‌اند. قاب‌های جدید یاد‌آور کیس‌های آیفون ۵ است که از کل گوشی محافظت می‌کرد، اما اکنون قسمتی برای آهن‌ربای مگ سیف وجود دارد که می‌توانید در تصاویر مشاهده کنید.

هم‌چنین ویدیوهایی نیز از جعبه گشایی قاب آیفون ۱۲ و شارژر Apple MagSafe در یوتوب وجود دارد. مشتریانی که آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را پیش سفارش داده بودند اکنون وضعیت سفارش آن‌ها به آماده‌ی حمل تغییر کرده و ممکن است حتی زودتر به دست کاربران برسد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)