خانهاخبار
قیمت آیفون‌های دارای فورتنایت به 10 هزار دلار رسید!

قیمت آیفون‌های دارای فورتنایت به 10 هزار دلار رسید!

به‌دنبال حذف فورتنایت از اپ استور، حالا مدل‌هایی از پرچمداران اپل در وب‌سایت eBay برای فروش گذاشته شده‌اند که فورتنایت دارند و قیمت آن‌ها به 10 هزار دلار می‌رسد.
۱۳۹۹/۵/۳۰

اگر پیگیر اخبار درگیری اپیک گیمز و اپل بوده باشید و مقاله‌های جی‌اس‌ام را خوانده باشید، می‌دانید که کوپرتینویی‌ها چند روز پیش فورت‌نایت را از اپ استور حذف کردند. با این کار، عملا امکان نصب و آپدیت فورت‌نایت بر روی تلفن‌های هوشمند اپل ناممکن شد، اما دستگاه‌هایی که پیش‌تر این بازی را نصب کرده بودند همچنان می‌توانستند از آن استفاده کنند. حالا عده‌ای با بهره‌جویی از این فرصت اقدام به فروش آیفون‌هایی کرده‌اند که فورت‌نایت را روی خود نصب دارند.

به‌گزارش خبرگزاری بیزنس اینسایدر، اگر در فروشگاه eBay عبارتی مثل iPhone Fortnite installed یا iPhones with Fortnite را جستجو کنید، با فهرستی از صدها آیفون مواجه می‌شوید که با قیمت‌های گزاف برای فروش ثبت شده‌اند. قیمت یکی از این دستگاه که مدل آن آیفون X است ۱۰ هزار دلار اعلام شده است.

image

آگهی دیگری مربوط به آیفون 6s دیده می‌شود که با همان قیمت ۱۰ هزار دلاری برای فروش گذاشته شده ولی قیمت این دستگاه را باید در دسته فضایی‌ها رده‌بندی کنیم، چون مدل‌هایی مثل آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو با قیمت‌هایی در حدود ۲ تا ۶ هزار دلار نیز پیدا می‌شوند.

گفتنی است که اگر پیش‌تر فورت‌نایت را بر روی آیفون خود نصب کرده باشید، اکنون از طریق بخش My Purchases در اپ استور می‌توانید دوباره این اپلیکیشن را نصب کنید. علاوه بر این، در گوشی‌های اندرویدی هم امکان نصب از طریق روش‌های غیررسمی وجود دارد و پرداخت این مبالغ هنگفت برای انجام یک بازی هیچ توجیهی ندارد.

در نهایت هم به نظر نمی‌رسد که فورت‌نایت تا ابد از اپ استور خارج بماند. اپل و اپیک باید به توافقی مشترک برسند و این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد. فقط باید منتظر بمانیم تا ببینیم که تحت چه شرایطی شاهد بازگشت فورت‌نایت خواهیم بود و این اتفاق چه اثری بر سازوکار آتی اپلیکیشن‌های iOS خواهد گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)