خانهاخبار
نوبیا رد مجیک 5S با نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

نوبیا رد مجیک 5S با نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

رد مجیک 5S موبایل گیمینگی با اسنپدراگون 865 است که از نمایشگری 6.65 اینچی و رم حداکثر 16 گیگابایتی بهره می‌برد.
۱۳۹۹/۵/۹

برند نوبیا، از زیرمجموعه‌های شرکت ZTE، امروز از تلفن هوشمندی به نام RedMagic 5S رونمایی کرد که به ادعای خودشان سریع‌ترین پرچمدار آن‌هاست. این گوشی از نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی بهره می‌برد. قلب تپنده رد مجیک 5S چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام است که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود.

موبایل جدید نوبیا از سیستم خنک‌سازی ICE 4.0 بهره می‌برد که از مایع و فن برای خنک‌سازی استفاده می‌کند و سرعت فن آن به ۱۵ هزار دور در دقیقه می‌رسد. این گوشی سیستم ویبره هوشمند ۴ بعدی دارد و از دو دکمه جانبی IC برخوردار است که نرخ نمونه‌برداری لمسی آن از ۳۰۰ هرتز در مدل قبلی به ۳۲۰ هرتز رسیده است.

image

نوبیا رد مجیک 5S حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد و در قاب عقب مجهز به دوربینی سه‌گانه است. لنز اصلی این گوشی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی است که همراه با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز بوکه ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. دوربین سلفی هم لنزی ۱۲ مگاپیکسلی است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۵۵ واتی سارزگار است.

image

رد مجیک 5S با اندروید ۱۰ و پوسته Redmagic OS عرضه می‌شود. این گوشی جک هدفون دارد و ابعاد و وزن آن به‌ترتیب ۱۶۸ در ۷۸ در ۹.۷۵ میلی‌متر و ۲۲۰ گرم است. از دیگر ویژگی‌های موبایل یادشده می‌توانیم به 5G NSA/SA، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و درگاه USB-C اشاره کنیم. رد مجیک 5S با قیمت پایه ۵۴۲ دلار با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. نوبیا این دستگاه را در دو رنگ نقره‌ای و قرمز/آبی به بازار می‌فرستد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

GAMER

۱۳۹۹/۵/۹
اصلاح کنید پردازنده ۸۶۵+