خانهاخبار
تیزر مراسم آنپکد سامسونگ رونمایی از 5 محصول را تایید کرد

تیزر مراسم آنپکد سامسونگ رونمایی از 5 محصول را تایید کرد

سامسونگ چهارشنبه هفته آینده مراسمی برگزار می‌کند تا از سری گلکسی نوت 20 پرده بردارد. اما در کنار این دستگاه چند محصول دیگر هم از راه می‌رسند.
۱۳۹۹/۵/۷

سامسونگ ساعاتی پیش اولین تریلر رسمی از مراسم آنپکد چهارشنبه هفته آینده خود را منتشر کرد. در این تریلر تایید شد که کره‌ای‌ها می‌خواهند از پنج محصول تازه رونمایی کنند. این محصولات شامل گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی تب S7، گلکسی بادز لایو و گلکسی واچ ۳ خواهد بود.

مدیر بخش موبایل سامسونگ هفته پیش گفته بود که در مراسم آنپکد پیش رو پنج دستگاه معرفی می‌شود. حالا این اتفاق از طریق نمایشی بصری به تصویر کشیده شده است. این شرکت هفته گذشته از گلکسی زد فلیپ 5G رونمایی کرد، بنابراین ۵ دستگاه یادشده احتمالا تنها محصولاتی خواهند بود که به آنپکد می‌روند.

image

ظاهرا سامسونگ برای اولین بار می‌خواهد تمامی محصولات جدید خود را در چند نسخه از جمله نسخه برنزی عرضه کند. همان طور که در تصویر و ویدیو نیز مشاهده می‌شود، طیف رنگ برنزی کاملا پیداست. سامسونگ پیش‌تر همواره محصولات خود را در رنگ‌های سفید، مشکی و چند رنگ دیگر عرضه می‌کرد. اما به نظر می‌رسد که امسال تمرکز آن‌ها بر رنگ برنزی معطوف شده است.

از سوی دیگر با توجه به تعداد بالای دستگاه‌های پیش رو باید منتظر مراسم جذاب و شلوغی باشیم. معمولا در هر مراسم از دو تا سه دستگاه رونمایی می‌شد، اما هفته آینده حداقل با پنج محصول جدید و شگفت‌انگیز روبرو می‌شویم که هر کدام حرف‌های زیادی برای زدن خواهند داشت. مراسم آنپکد سامسونگ در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ عصر به وقت تهران برگزار می‌شود. ما نیز به‌رسم هر سال این مراسم را در جی‌اس‌ام پوشش می‌دهیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza ehs

۱۳۹۹/۵/۷
واو...........