خانهاخبار
گزارش: شارژرهای 100+ واتی سال آینده به بازار می‌آیند

گزارش: شارژرهای 100+ واتی سال آینده به بازار می‌آیند

بر اساس گزارشی که به‌تازگی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، ظاهر سه برند بزرگ چینی در حال آماده شدن برای عرضه محصولاتی با پشتیبانی از شارژر سریع 100 یا 120 واتی هستند.
۱۳۹۹/۴/۱۰

در سال‌های اخیر برندهای زیادی از شارژرهای ۱۰۰ و ۱۲۰ واتی خود رونمایی کرده‌اند و حتی اخیرا شارژری با استاندارد USB 4 معرفی شد که قابلیت شارژ ۱۰۰ واتی داشت. اما حالا شایعه‌ای منتشر شده که می‌گوید این شارژرها بالاخره سال بعد وارد بازار مصرفی می‌شوند.

افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی ویبو، Digital Chat Station، گزارش داده که از میان چهار تولیدکننده بزرگ موبایل‌های گیمینگ چینی، سه تولیدکننده مشغول آزمایش و تبلیغ نسخه مصرفی فناوری شارژ ۱۰۰ واتی هستند. او معتقد است که این قابلیت می‌تواند در کنار چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ از اصلی‌ترین عوامل فروش گوشی‌های گیمینگ سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ باشد.

حدس می‌زنیم که این چهار برند بزرگ ایسوس، آنر، شیائومی، نوبیا یا ویوو باشند. شیائومی و ویوو قبلا از فناوری‌های شارژ فوق سریع خود رونمایی کرده بودند. شارژر شیائومی ۱۰۰ واتی و شارژر ویوو ۱۲۰ واتی بود. با این حال شیائومی گفته بود که هنوز موانعی بر سر راه عرضه عمومی این فناوری وجود دارد. حالا به نظر می‌رسد که این موانع برطرف شده یا در مدت زمان باقی مانده برطرف خواهد شد.

نظر شما درباره فناوری‌های شارژ سریع چیست؟ آیا به خرید موبایل جدیدی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی یا بالاتر علاقه دارید؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

moakro

۱۳۹۹/۴/۱۰
کاش یکمم روی دوام باتری ها کار میکردن ک انقد زود تموم نشه
ی کاری بکنن چند روز با ی بار شارژ کردن بشه با گوشی کار کرد
آخه هی وات شارژرو میبرن بالا خب نصف مردم عادت دارن از شب تا صب گوشی رو میذارن تو شارژ باتری نابود میشه اینجوری