خانهاخبار
در سری جدید بازی تاج‌وتخت، Arya به معنی ترور است

در سری جدید بازی تاج‌وتخت، Arya به معنی ترور است

جورج مارتین اخیراً در صفحه شخصی خودش قول داده تا Winds of Winter در سال 2021 به چاپ برسد.
۱۳۹۹/۴/۴
image

هنوز هم Game of Thrones را به خاطر دارید؟ سریال محبوب HBO که قبل از شیوع کوروناویروس در ماه مِی سال 2019 پخش می‌شد و البته پایان بسیار دراماتیکی هم داشت. جمعیتی از مخاطبین این سریال هر قسمت گرداگرد یکدیگر جمع می‌شدند و به تماشا یا تحلیل آن می‌پرداختند. حال پخش تلویزیونی این مجموعه به پایان رسیده است اما نویسنده آن George R.R. Martin در حال نوشتن کتاب‌ها و رمان‌های جدید Song of Ice و سری Fire است.

روز سه‌شنبه این نویسنده اعلام کرد که در ایام قرنطینه تلاش کرده است تا  Winds of Winter در  سال 2021 در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. همچنین نوشته است که  ساعت‌های طولانی در روز  را صرف Winds of Winter می‌کند تا داستانی جذاب آماده شود. روز گذشته فصل جدید ، یک فصل دیگر 3 روز پیش و هفته گذشته هم یک فصل دیگر را ‌ به پایان رساندم.»

مارتین همچنین اعلام کرد که هر فصل را به‌صورت پیش‌فروش عرضه نمی‌کند چراکه قرار است یک کتاب بزرگ منتشر شود و این راه زیادی پیش روی او قرار می‌دهد.

او پست خود را این‌گونه راجع‌به دختر استارکی شجاع به پایان رسانید:  حال مرا مورد عفو قرار بده. آریا دستور می‌دهد؛ یعنی شخصی را به قتل برسان.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)