خانهاخبار
رویداد معرفی نوکیا 9.3 می‌تواند به سه‌ماهه چهارم 2020 موکول شود

رویداد معرفی نوکیا 9.3 می‌تواند به سه‌ماهه چهارم 2020 موکول شود

بر اساس گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser، شرایط ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا می‌تواند مراسم رونمایی از تلفن‌های هوشمند آتی این شرکت را به اواخر فصل سوم یا اوایل فصل چهارم 2020 موکول کند.
۱۳۹۹/۳/۲۱

پیش‌تر در گزارشی اعلام شد که شرکت HMD می‌خواهد در حد فاصل اواسط تا اواسط سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ با برگزاری رویداد بزرگی از نوکیا ۶.۳، نوکیا ۷.۳ و نوکیا ۹.۳ رونمایی کند. حالا منابع آگاه گزارش داده‌اند که اگرچه کار بر روی تلفن‌های هوشمند آتی نوکیا ادامه دارد، اما شرایط ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا ممکن است این رونمایی را تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ به تعویق بیندازد. البته این زمان‌بندی همچنان وابسته به چگونگی ادامه روند همه‌گیری کووید-۱۹ خواهد بود.

منابع مدعی‌اند که HMD به آزمایش پروتوتایپ‌های نوکیا ۶.۳، نوکیا ۷.۳ و نوکیا ۹.۳ ادامه می‌دهد و کارها متوقف نشده است. چند وقت پیش در گزارشی اعلام شد که دو پروتوتایپ از نوکیا ۷.۳ در دست آزمایش قرار دارد و یکی از آن‌ها از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، می‌دانیم که HMD می‌خواهد نسل پنجم را به گوشی‌های ارزان‌تر خود بیاورد.

در خصوص نوکیا ۹.۳ مدت‌هاست که منتظر این وارث نوکیا ۹ پیورویو هستیم. پرچمدار بعدی نوکیا از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین جلو و عقب قدرتمندی استفاده خواهد کرد. پیش‌تر در گزارشی به فناوری‌های جذاب دوربین نوکیا ۹.۳ پیورویو اشاره کرده بودیم.

نوکیا ۶.۳ میان‌رده جذاب دیگری است که احتمالا با اسنپدراگون ۶۷۰ یا ۷۳۰ عرضه می‌شود و دوربین چهارگانه‌ای با همکاری برند Zeiss خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی و ویژگی‌های دوربین آن می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)