خانهاخبار
ایسوس به‌زودی ZenFone 7 و ROG Phone III را معرفی می‌کند

ایسوس به‌زودی ZenFone 7 و ROG Phone III را معرفی می‌کند

بر اساس گزارش‌های جدید، ایسوس در پی آن است که تا پایان سه‌ماهه دوم 2020 یا اوایل سه‌ماهه سوم آن از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند.
۱۳۹۹/۳/۴

با ورود به ماه خرداد حالا شایعات جدیدی درباره تلفن‌های هوشمند آتی ایسوس منتشر شده است. آخرین موبایلی که از این شرکت به بازار آمد ROG Phoone II بود که در ماه ژوئیه ۲۰۱۹ معرفی شد. حالا طبق جدیدترین گزارش‌ها، ایسوس می‌خواهد در پایان سه‌ماهه دوم یا اوایل سه‌ماهه سوم امسال از ZenFone 7 و ROG Phone III رونمایی کند.

این شرکت انتظار دارد که ROG Phone III در مقایسه با نسل قبلی حداقل ۳۰ تا ۵۰ درصد بیشتر بفروشد. ایسوس با کمک خط تولید ROG Phone به یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه موبایل‌های گیمینگ تبدیل شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره این دو گوشی جدید در دسترس نیست ولی هر دو قرار است نهایتا تا دو ماه دیگر معرفی شوند.

کوآلکام در ماه فوریه امسال تایید کرد که ZenFone 7 و ROG Phone III با اسنپدراگون ۸۶۵ از راه می‌رسند. ZenFone 7 جانشین ZenFone 6 می‌شود که دوربین منحصر به فردی داشت. در حالی که ROG Phone II جانشین ROG Phone III خواهد شد. ROG Phone III چند وقت پیش با شماره مدل I003DD در بنچمارک گیک‌بنچ و اتحادیه وای فای رویت شده بود.

سرویس گیک‌بنچ نشان داد که این گوشی از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و ۸ گیگابایت حافظه رم دارد. این گوشی همچنین با اندروید ۱۰ به بازار خواهد آمد. تلفن‌های ROG Phone برخلاف ZenFone از رابط کاربری ROG UI استفاده می‌کند که قابلیت‌های گیمینگ ویژه‌ای دارد.

ROG Phone III در گیک‌بنچ موفق به کسب امتیازات ۹۰۲ و ۳۰۷۴ برای آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای شده است. نسل قبلی این گوشی از نمایشگری ۱۲۰ هرتزی با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتری و پشتیبانی از HDR ده بیت استفاده می‌کرد. این گوشی ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی داشت. ROG Phone II با یک باتری غول‌پیکر ۶ هزار میلی آمپر ساعتی عرضه شد تا بتواند انرژی این دستگاه را تامین کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)