خانهاخبار
افشا مشخصات جنسیس G70 فیس لیفت

افشا مشخصات جنسیس G70 فیس لیفت

Genesis G70 قرار است برای سال 2021 از جنبه های قابل توجهی بهبود یابد. حال، اطلاعات مربوط به سدان کامپکت لوکس جنسیس در اختیار خبرگزاری ها قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۱/۲۵

مجله کره‌ای AtchaCars، در تازه ترین اقدام دست به افشای تصاویر رندر شده جنسیس G70 زده تا حدس و گمان ها درباره‌ی مشخصات نسخه‌ی فیس_لیفت این سدان کامپکت لوکس بالا بگیرد.

image

 

با توجه به نمای جلو متوجه چراغهای جلو چهارگانه که برای اولین بار در Genesis GV80 معرفی شدند، می‌شویم. با استفاده از جلو پنجره‌ای بزرک مشبک جدید، G70 رندر در نمای جلو اسپرت تر از برادر قدبلند خود به نظر می‌رسد که با توجه به روح اسپرت این خورو امری کاملا طبیعی است.

هنوز تصویری از نمای عقب وداخل خودرو منتشر نشده است، اما دور از ذهن نیست که مانند نمای جلو شاهد طارحی مشابه بردران بزرگتر جنسیس G70 باشیم.

image

 

در بحث فنی، گزارش ها حاکی از آن است که همانند گذشته جنسیس G70 در مدل پایه با همان گیربکس دستی شش سرعته و موتور 2.0 لیتری توربوشارژر به قدرت 252 اسب بخار و 350 نیوتون_متر گشتاور عرضه خواهد شد. برای این مدل امکان انتخاب سیستم دیفرنسیل عقب و یا چهار چرخ متحرک به صورت آپشنال وجود دارد.

گمان می‌رود جنسیس در مدل های گرانتر از موتور جدید 3.5 لیتری توربو GV80 به جای موتور فعلی 3.3 لیتری V6 استفاده کند. این موتور جدید دارای 380 اسب بخار قدرت و 520 نیوتون_متر گشتاور خواهد بود. این موتور با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک که توسط هیوندای توسعه یافته، همکاری خواهد کرد.

تصور می‌شود که جنسیس همراه با نسخه فیس_لیفت از نسخه واگن این خودرو نیز برای اولین بار رونمایی کند.

هنوز اطلاع دقیقی از زمان و نحوه معرفی نسخه‌ی فیس_لیفت این سدان کامپکت لوکس در دسترس نیست، اما جنسیس اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز به نسخه های جذاب و مدرن تر برای رقابت با غول های آلمانی همچون مرسدس کلاس C وBMW  سری 3 دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۹/۱/۲۸
موتور 2000 توربو شارژ؟!