خانهاخبار
Google Duo دربرابر کروناویروس ارتقا یافت

Google Duo دربرابر کروناویروس ارتقا یافت

گوگل با ارتقای نرم افزار پیام رسان خودش (Google Duo) سعی در مقابله غیرمستقیم با کرونا ویروس دارد. قابلیتی که در خانه ماندن را برای افراد تسهیل می کند.
۱۳۹۹/۱/۱۰

پیام رسان گوگل (Google Duo) ظرفیت تماس های تصویری خود را به 12 نفر افزایش داد. همه می دانیم که گوگل تمایل زیادی به بستن نرم افزارهای پیام رسانش دارد، اتفاقی که سال گذشته برای گوگل پلاس افتاد و حالا طبق اخباری به زودی گوگل هنگ اوت هم به کلی خاموش خواهد شد. اما به نظر می رسد که گوگل دو نه تنها هنوز زنده هست بلکه به تازگی به کاربرانش اجازه می دهد که تماس های تصویری 12 نفره را تجربه کنند.

قبلا فقط 8 نفر قادر بودند که در یک تماس ویدیویی با هم ملاقات کنند اما به دلیل شیوع ویروس کووید-19 موسوم به کرونا ویروس، گوگل تصمیم گرفت تا با افزایشی 50 درصدی به سهم خود از ملاقاتهای فیزیکی بکاهد. ازآنجایی که بسیاری از مردم درحال حاضر در شرایط خود قرنطینگی هستند، تماس های ویدیویی و یا ویدیو کنفرانس های رسمی امروزه بیشتر از هرزمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

این قابلیت جدید بااعمال تغییرات در خود سرور گوگل صورت می گیرد ونیازی به آپدیت نرم افزار خود ندارید، اگرهنوز این قابلیت را بر روی گوگل دوی خود ندارید، تنها کافی است حداکثر چند روزی صبر کنید. کارکرد نرم افزار هیچ تغییری نکرده وهمانند گذشته است فقط الان می توانید با افراد بیشتری در تماس های ویدیویی خود گفتگو کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)