خانهاخبار
ردمی K30 پرو پیش از سری P40 هوآوی معرفی می‌شود

ردمی K30 پرو پیش از سری P40 هوآوی معرفی می‌شود

بر اساس اعلام معاون ارشد شرکت شیائومی، تلفن هوشمند ردمی K30 پرو قبل از معرفی P40 در تاریخ 7 فروردین از راه خواهد رسید. این دستگاه ارزان‌ترین محصول بازار با اسنپدراگون 865 خواهد بود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که تلفن هوشمند Redmi K30 Pro تا انتهای ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. این گوشی قرار است ارزان‌ترین موبایل بازار با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ باشد. شیائومی هنوز تاریخ عرضه این گوشی را تایید نکرده، اما پست جدید معاون ارشد این شرکت در شبکه اجتماعی چینی ویبو نشان می‌دهد که ردمی K30 پرو پیش از معرفی سری P40 هوآوی رونمایی خواهد شد.

وانگ شیائویان، معاون ارشد شرکت شیائومی، اخیرا در پاسخ به کاربری که پیرامون تاریخ رونمایی از ردمی K30 پرسیده بود، گفت این دستگاه قبل از P40 معرفی می‌شود. سری P40 قرار است در تاریخ ۷ فروردین ۱۳۹۹ طی یک مراسم آنلاین از راه برسد.

ردمی معمولا رویدادهای خود را در روزهای سه‌شنبه برگزار می‌کند. در نتیجه این احتمال وجود دارد که ردمی K30 پرو در تاریخ ۲۴ مارس مصادف با ۵ فروردین معرفی شود. ولی فعلا باید صبر کنیم و منتظر اطلاعیه رسمی ردمی بمانیم. این دستگاه تنها محصولی نخواهد بود که احتمالا در مراسم ردمی معرفی می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که باید منتظر نسخه جدیدی از ردمی‌بوک و اولین دستبند هوشمند این شرکت باشیم.

طبق شایعات، ردمی K30 پرو احتمالا نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED خواهد داشت که فاقد ناچ است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه حافظه رم LPDDR5 استفاده می‌کند و فضای داخلی آن از نوع UFS 3.0 خواهد بود. ردمی K30 پرو یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی مجهز به یک دوربین اصلی چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و پشتیبانی از لرزشگیر نوری است. این احتمال وجود دارد که علاوه بر نسخه عادی، شاهد رونمایی از نسخه دیگری به نام Redmi K30 Pro Zoom Edition نیز باشیم. قیمت پایه این دستگاه احتمالا ۴۲۸ دلار خواهد بود و طبق اعلام مدیر برند ردمی، آن‌ها مشکلی از بابت موجودی ردمی K30 پرو نخواهند داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۳۹۸/۱۲/۲۷
Flagship killer of 2020 is coming