خانهاخبار
موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

تلفن هوشمند جدید نوبیا از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند و نمایشگری 6.65 اینچی دارد که مجهز به نرخ نوسازی 144 هرتزی است. این دستگاه سیستم خنک‌سازی ویژه‌ای دارد که می‌تواند دما را تا 18 درجه کاهش دهد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

جدیدترین تلفن هوشمند گیمینگ برند نوبیا با نام Red Magic 5G این‌جاست تا با مشخصات چشم‌نواز خود پاسخگوی نیاز بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای باشد. رد مجیک 5G از بالاترین نرخ نوسازی در میان نمایشگرهای موبایلی، یعنی نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، برخوردار است و از قدرتمندترین چیپست کوآلکام استفاده می‌کند. این گوشی حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 دارد. رد مجیک 5G از ارتباطات دوگانه 5G برخوردار است و با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود.

موبایل جدید نوبیا سیستم خنک‌سازی پیشرفته و پیچیده‌ای دارد که ترکیبی از یک فن متحرک و کانال انتقال حرارت است. نوبیا مدعی است که این سیستم می‌تواند دمای دستگاه را تا حداکثر ۱۸ درجه سانتی گراد کاهش دهد. این سیستم نه تنها در هنگام گیمینگ، بلکه در زمان استفاده از شارژ سریع ۵۵ واتی نیز وارد عمل می‌شود تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.

image

رد مجیک 5G نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD (معادل ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) دارد که بالا و پایین آن حاشیه‌های باریکی به چشم می‌خورد. در زیر این پنل حسگر اثر انگشت قرار گرفته و در بالای آن یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. نمایشگر رد مجیک 5G در کنار نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی از نرخ نمونه‌برداری ۲۴۰ هرتزی هم استفاده می‌کند تا از عملکرد صحیح و روان این دستگاه در هنگام گیمینگ اطمینان حاصل کند.

image

چیپست این دستگاه اسنپدراگون ۸۶۵ است و همراه آن از مودم X55 استفاده می‌شود. مقدار رم رد مجیک جدید نوبیا ۸ تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است که از نوع UFS 3.0 در نظر گرفته شده. بدنه پشتی این گوشی از جنس آلومینیوم است و روی آن می‌توانیم دوربینی سه‌گانه را با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 پیدا کنیم. در کنار این لنز یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

image

یکی از قابلیت‌های گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G دکمه‌های لمسی کناره‌های بدنه است که با نرخ نمونه‌برداری ۳۰۰ هرتز به راحتی و به سرعت می‌تواند لمس کاربر را تشخیص دهد. ظرفیت باتری این تلفن هوشمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. نوبیا دستگاه جدید خود را با Red Magic OS راهی بازار می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از وای فای ۶ و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم.

image

رد مجیک 5G در سه رنگ مشکی، سرخ مریخی و سایبر نئون به بازار می‌آید و همراه آن نسخه شفافی هم به صورت محدود عرضه خواهد شد. چرخه اول عرضه این گوشی از ۱۹ مارس مصادف با ۲۹ اسفند صورت خواهد پذیرفت، اما عرضه عمومی و جهانی آن به ماه آوریل موکول شده است.

image

قیمت مدل پایه ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۵۴۰ دلار، مدل ۱۲ + ۱۲۸ گیگابایتی ۵۸۵ دلار، مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی ۶۲۵ دلار و مدل ۱۶ + ۲۵۶ گیگابایتی ۷۱۲ دلار خواهد بود. علاوه بر این، نسخه شفاف این گوشی در دو مدل ۱۲ + ۲۵۶ و ۱۶ + ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های ۶۵۵ و ۷۴۰ وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)