خانهاخبار
CES 2020: دوربین ماژولار Insta360 با لنز اکشن 360 درجه‌ای معرفی شد

CES 2020: دوربین ماژولار Insta360 با لنز اکشن 360 درجه‌ای معرفی شد

شرکت Insta360 در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی امسال از دوربین جدیدی به نام One R رونمایی کرد که قابلیت‌های دوربین‌های 360 درجه‌ای و اکشن را به صورت یکجا ارائه می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

Insta360 سازنده دوربین‌های اکشن و 360 درجه‌ای، بالاخره با ترکیب این دو ویژگی در دوربین جدیدی به نام One R در نمایشگاه CES 2020 از محصولی رونمایی کرد که بسیاری از نیازهای کاربران را پوشش می‌دهد. اگرچه در حال حاضر تمام جزئیات مربوط به این دوربین منتشر نشده، اما طراحی ماژولار این دستگاه کمک زیادی به افزایش قابلیت‌های آن می‌کند.

دوربین Insta360 One R به شکلی طراحی شده که می‌توانید قطعات و لوازم آن را به صورت جداگانه تهیه و روی دستگاه سوار کنید. با این حال، مدلی پایه از این دستگاه وجود دارد که مجهز به لنز عریض 4K و لنز ۳۶۰ درجه‌ای است. لنز عریض قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K و با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه است و می‌تواند اسلوموشن 8x ضبط کند. علاوه بر این، کنار آن ماژولی لمسی قرار گرفته که می‌توانید از آن در جلو یا عقب دستگاه استفاده کنید.

image

این ماژول برای نمایش دقیق و با دامنه بالای تصاویر از فناوری Color Plus استفاده می‌کند که دارای HDR و دقت رنگ زیادی است. Insta360 در لنز ۳۶۰ درجه‌ای خود هم مجهز به همین فناوری است. این لنز در واقع لنزی دوگانه است که می‌تواند در عقب و جلو تصویربرداری داشته باشد.

دوربین One R به جز مدل پایه دارای در دو بسته دیگر روانه بازار می‌شود. اولی با همکاری شرکت Leica ساخته شده که شامل یک لنز عریض ۱ اینچی است و می‌تواند ویدیوهای 5.3K یا تصاویر ۱۹ مگاپیکسلی تهیه کند. دیگری ماژولی برای اتصال به درون‌هاست که به منظور تصویربرداری‌های هوایی استفاده می‌شود و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

قیمت این دوربین بسته به مدل‌ها و قطعاتی که روی آن سوار می‌شود، بسیار متفاوت خواهد بود. مدل پایه این دستگاه با قیمت ۴۷۹ دلار از ماه ژانویه به بازار می‌آید. البته این مدل لنز ۱ اینچی ندارد، ولی در صورتی که خواستار خرید مدل مربوطه باشید باید ۷۰ دلار بیشتر یعنی ۵۵۰ دلار پول بپردازید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)