خانهاخبار
گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت در CES 2020 معرفی می‌شوند؟

گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت در CES 2020 معرفی می‌شوند؟

با توجه به که این در حال حاضر بخش اعظمی از مشخصات گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت مشخص شده، اکنون زمان آن رسیده که ببینیم این دو گوشی بالاخره در چه تاریخی معرفی خواهند شد.
۱۳۹۸/۱۰/۳

تاکنون اخبار و اطلاعات زیادی درباره گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت منتشر شده، اما ما هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم که سامسونگ این دو گوشی را چه زمانی راهی بازار خواهد کرد. اگرچه برخی از شایعات اولیه از عرضه این دو دستگاه در ماه دسامبر خبر می‌دادند، ولی رفته‌رفته شمار گزارش‌هایی که از ماه ژانویه ۲۰۲۰ به عنوان زمان عرضه این گوشی حکایت داشتند بیشتر شد. حالا به‌تازگی خبرگزاری کره‌ای The Korean Herald مدعی شده که این تلفن‌های هوشمند را در CES 2020 خواهیم دید.

پیش از هر چیز، باید بگوییم که در این گزارش ذکر نشده منبع خبر منبعی آگاه و داخلی است یا این ادعا صرفا بر مبنای حدسیات مطرح شده است. در هر صورت، رونمایی از این دو دستگاه در CES 2020 به دلایل مختلف می‌تواند کاملا منطقی باشد.

اول و مهم‌تر از همه، این دو تلفن هوشمند در حد پرچمداران سامسونگ هستند، بنابراین رویداد مهمی مثل CES مکان مناسبی برای رونمایی از آن‌ها خواهد بود (مگر این که سامسونگ مراسم ویژه‌ای را برای معرفی این دستگاه‌ها در نظر گرفته باشد). در ثانی، اگر این دو دستگاه در ژانویه ۲۰۲۰ معرفی نشوند، زمان عرضه آن‌ها بیش از اندازه به زمان عرضه گلکسی اس ۱۱ و گلکسی فولد ۲ در ماه فوریه نزدیک می‌شود. علاوه بر این، با توجه به این که رندرهای مطبوعاتی این دو گوشی به‌تازگی منتشر شده است، می‌توانیم امیدوار باشیم که زمان زیادی تا رونمایی از این دستگاه‌ها باقی نمانده باشد. با این حساب، اگر سامسونگ این دو دستگاه را در چند هفته آتی معرفی نکند، CES 2020 مکان مناسب و معقولی برای رونمایی از آن‌ها خواهد بود.

گفته می‌شود که گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت نسخه‌های ارزان‌تر پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ خواهند بود. برخلاف عنوان لایتی که در نام این دو دستگاه دیده می‌شود، مشخصات این محصولات از برخی از مشخصات پرچمداران اصلی سامسونگ بهتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دو گوشی می‌توانید اخبار گلکسی اس ۱۰ لایت یا گلکسی نوت ۱۰ لایت را دنبال کنید.

نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی یا CES سال آینده میلادی از تاریخ ۷ تا ۱۰ ژانویه (۱۷ تا ۲۰ دی) در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)