خانهاخبار
آنتوتو هم تایید کرد؛ آیفون‌های 2019 اپل 4 گیگابایت رم دارند

آنتوتو هم تایید کرد؛ آیفون‌های 2019 اپل 4 گیگابایت رم دارند

روز گذشته بنچمارک گیک‌بنچ از وجود 4 گیگابایت رم بر روی آیفون 11 پرو خبر داده بود و حالا آنتوتو هم تایید کرده که تمام آیفون‌های 2019 اپل به 4 گیگابایت رم مجهز شده‌اند.
۱۳۹۸/۶/۲۴

دیروز در خبری به اطلاع شما رساندیم که سرویس بنچمارک گیک‌بنچ از وجود ۴ گیگابایت رم در آیفون ۱۱ پرو خبر داده است، اکنون سرویس آنتوتو نیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از مشخصات سخت‌افزاری هر سه مدل جدید آیفون یعنی آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس رونمایی کرده است.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، تفاوت قابل توجه‌ای میان عملکرد این سه آیفون وجود ندارد، چون هر سه آن‌ها از تراشه A13 Bionic اپل استفاده می‌کنند. همچنین به این ترتیب تایید می‌شود که هر سه مدل آیفون ۲۰۱۹ به ۴ گیگابایت رم مجهز شده‌اند، در نتیجه شایعه‌ای که پیش از این درباره استفاده از ۶ گیگابایت رم مطرح شده بود رد می‌شود.

این مسئله در رده بالاترین مدل آیفون ۱۱ پرو مکس هم صادق است؛ مدلی که ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و حالا می‌دانیم که کنار آن ۴ گیگابایت رم قرار گرفته است.

بر اساس نتایج جدید پرچمداران اپل در آنتوتو، نسل جدید آیفون ۲۸ درصد بهتر از آیفون XS و XS مکس عمل کرده است. عملکرد GPU نیز به نسبت سال گذشته پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hadi

۱۳۹۸/۶/۲۴
سلام
طبق گفته اخبار ها ایفون برای تست ایفون 11 پرو را با رم 4 داده تو عرضه با رم 6 میاد