خانهاخبار
اپل از ایموجی‌های جدید پلتفرم خود رونمایی کرد

اپل از ایموجی‌های جدید پلتفرم خود رونمایی کرد

اپل از چند ایموجی جدید که قرار است پاییز امسال به پلتفرم‌های این شرکت اضافه شوند رونمایی کرد. در این آپدیت ایموجی‌های جدیدی از حیوانات، لباس‌ها و غذاها دیده می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۲۷

اپل از چند ایموجی جدید رونمایی کرده که قرار است اواخر امسال وارد سیستم عامل‌های اختصاصی این شرکت یعنی iOS, iPadOS, macOS و watchOS شود. این ایموجی‌ها با تمرکز بر گسترش تنوع نژادهای انسانی ساخته شده است.

با این آپدیت می‌توانید رنگ پوست ایموجی‌های زوج را انتخاب کنید و به چندین و چند ایموجی جدید در زمینه ناتوانی از جمله ابزارهای کمک‌شنیداری، بازوها و پاهای مکانیکی، صندلی چرخ‌دار، سگ‌های راهنما و غیره دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، چند حیوان تازه مثل اورانگوتان، راسو، تنبل و فلامینگو هم اضافه شده است. در بخش غذاها حالا به پیاز، وافل، فلافل، کره و صدف خوراکی دسترسی دارید، و در بخش پوشاک هم لباس‌های جدیدی مثل ساری به سیستم می‌آید.

ایموجی‌هایی که در تصاویر زیر می‌بینید بخشی از ایموجی نسخه ۱۲.۰ است که چندی قبل معرفی شد. پیش از این ویندوز ۱۰ و توئیتر این ایموجی‌ها را به پلتفرم خود اضافه کرده بودند و گوگل هم در نسخه بتای اندروید ۱۰ این آپدیت را اعمال کرد، بنابراین اپل اولین شرکت در این زمینه نخواهد بود.

این ایموجی‌های جدید در پاییز امسال عرضه می‌شوند. برای مشاهده فهرست کامل ایموجی‌های نسخه ۱۲ به این لینک مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)