خانهاخبار
گوشی هوشمند Meizu 16XS با قیمت رقابتی معرفی شد

گوشی هوشمند Meizu 16XS با قیمت رقابتی معرفی شد

میزو از میان رده سطح بالای Meizu 16XS رونمایی کرد. این گوشی اولین محصول هوشمند سازنده است که از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌گیرد. یکی دیگر از نقاط قوت آن باتری 4000 میلی آمپر ساعتی‌اش است.
۱۳۹۸/۳/۱۰

کمپانی میزو سرانجام گوشی هوشمند Meizu 16Xs را رسما در چین معرفی کرد. این میان رده تازه می‌تواند برای کاربرانی که به پرچمدار Meizu 16S علاقه مند هستند، انتخاب مناسبی باشد. این گوشی تازه درواقع یکی از سبک‌ترین گوشی‌های هوشمند مجهز به باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی است.

طراحی ظاهری Meizu 16XS

Meizu 16Xs از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه به مدل‌ اصلی این سری به نظر می‌رسد. این میان رده تازه از طراحی متقارن با حاشیه‌های بسیار نازک در کناره‌های پنل نمایش بهره می‌برد. میزو همچنان در تلاش است در مقابل ترند ناچ مقاومت کند و به همین خاطر دوربین سلفی را درون حاشیه باریک نواری بالای صفحه نمایش تعبیه کرده است.

 

پنل پشتی هم از طراحی مشابه 16S برخوردار است اما یک لنز زاویه باز بیشتر در دوربین اصلی آن دیده می‌شود. بدین ترتیب Meizu 16XS اولین گوشی هوشمند میزو به شمار می‌رود که به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. میزو میان رده زیبای خود را در 4 رنگ سفید، مشکی و دو رنگ مخصوص نارنجی مرجانی و آبی آتلانتیک معرفی کرده است.

سخت افزار داخلی Meizu 16XS

گوشی هوشمند Meizu 16XS از پردازنده میان رده اسنپدراگون 675 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و از 6 گیگابایت رم  LPDDR4X و دو نسخه حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت بهره می‌برد. این گوشی پنل نمایش 6.2 اینچی امولد با نسبت 90.29% دارد و از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش به نام Meizu mTouch با قابلیت رمزگشایی در کمتر از 0.2 ثانیه برخوردار است.

image

 

میزو همچنین OneMind AI 3.0 خود را هم به روزرسانی کرده است. کمپانی سازنده ادعا می‌کند گوشی Meizu 16XS حتی با تعداد 669 اپلیکیشن نصب  شده هم دچار مشکل اجرای نرم افزاری نمی‌شود و می‌تواند از 20 نرم افزار در پس زمینه به خوبی پشتیبانی کند. یک وضعیت HyperGaming Mode هم در این گوشی وجود دارد که می‌تواند تجربه بی نظیری از بازی را بدون حواس پرتی ارائه کند. 16XS همچنین از FlyMe 7.3 مبتنی بر اندروید 9.0 پای بهره می‌برد.

باتری 4000 میلی امپر ساعتی یکی دیگر از نکات برجسته درباره Meizu 16XS است که از شارژ سریع 18 واتی mCharge هم پشتیبانی می‌کند. 16XS از سبک‌ترین گوشی‌های هوشمند مدرن به شمار می‌رود و با ضخامت بدنه 8.3 میلی متری و باتری بزرگش تنها 165 گرم وزن دارد.

 دوربین Meizu 16XS

image

 

همان‌طور که گفتیم، 16XS اولین گوشی هوشمند میزو با دوربین اصلی سه گانه است. لنز استاندارد این ماژول 48 مگا پیکسلی از نوع Samsung GM1 MOD با دیافراگم ا1.7 است. لنز دوم 5 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.9 و لنز اخر هم زاویه باز با میدان دید 118.8 درجه است. دوربین این میان رده سطح بالا از PDAF، وضعیت پرتره، Super Night Mode، HDR و Super Wide Angle پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی هم تکی با لنز 16 مگا پیکسلی طراحی شده است که از HDR+، وضعیت زیبایی به کمک هوش مصنوعی و وضعیت پرتره پشتیبانی می‌کند. این دوربین سلفی همچنین از قابلیت بازگشایی رمز بسیار سریع برخوردار است.

image

 

قیمت و تاریخ عرضه Meizu 16XS

میان رده Meizu 16XS کاملا رقابتی قیمت گذاری شده است. قیمت نسخه پایه برای 6 / 64 گیگابایت رم و حافظه داخلی 246 دلار است و نسخه 6 / 128 گیگابایتی آن هم 290 دلار قیمت دارد.

image

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)