خانهاخبار
آپدیت جدید گلکسی A50 با قابلیت‌های تازه خود از راه رسید

آپدیت جدید گلکسی A50 با قابلیت‌های تازه خود از راه رسید

آپدیت جدید گلکسی A50 قابلیت‌های جذابی را برای این تلفن هوشمند به ارمغان می‌آورد و بر بهبود ویژگی‌ها و کارکردهای دوربین، حسگر اثر انگشت و بیکسبی تمرکز دارد.
۱۳۹۸/۲/۱۰

گلکسی A50 اخیرا آپدیت جدیدی دریافت کرده که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار دارندگان این تلفن هوشمند قرار می‌دهد. این آپدیت در حال حاضر به صورت OTA در کشور هند منتشر شده و روی دوربین، حسگر اثر انگشت و بیکسبی تمرکز دارد.

شماره نسخه این آپدیت نرم‌افزاری A505FDDU1ASD6 است و ۶۶۶ مگابایت حجم دارد. از قابلیت‌هایی که این آپدیت به دوربین گلکسی A50 اضافه می‌کند می‌توانیم به میدان دید ۶۸ درجه‌ای برای دوربین جلو، افزایش افکت‌های پس‌زمینه در حالت Live Focus و اضافه شدن حالت Beauty Video Mode به دوربین‌های عقب و جلو اشاره کنیم.

این آپدیت از همه مهم‌تر مشکل حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دستگاه را حل می‌کند؛ مشکلی که تعدادی از کاربران آن را گزارش داده بودند. نصب این آپدیت می‌تواند سرعت قفل‌گشایی و قابلیت اعتمادپذیری این حسگر را افزایش دهد.

در آخر قابلیت Routine به بیکسبی اضافه شده که پیشتر آن را روی تلفن‌های رده‌بالا دیده بودیم. همچنین ویژگی استمرار پیام‌ها و تماس‌ها را داریم؛ به این معنا که حالا بر روی سایر دستگاه‌هایی که با اکانت سامسونگ‌تان روی آن‌ها وارد شده باشید هم می‌توانید پاسخ تماس‌ها و پیام‌ها را بدهید.

آپدیت مذکور که به وصله امنیتی ماه آوریل گوگل مجهز شده به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و به زودی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۳/۳
چرا بررسی تخصصی گدشی های جدید سامسونگ سری A رو نمیذارید
چن ماهه منتظر هستیم بخدا

fery

۱۳۹۸/۲/۱۰
اوووووووفففف چه باحال.

علی

۱۳۹۸/۲/۱۰
چه خوب