خانهاخبار
بزرگ‌ترین باتری‌ها در گوشی‌های هوشمند امسال سامسونگ

بزرگ‌ترین باتری‌ها در گوشی‌های هوشمند امسال سامسونگ

سامسونگ حداقل 5 گوشی هوشمند سطح بالا را در نوبت معرفی دارد. تازه‌ترین خبرها نشان می‌دهند که نسخه 5G پرچمدار Galaxy S10 Plus و همچنین Galaxy X باتری‌های بسیار بزرگی خواهند داشت که تا به حال در گوشی‌های دیگر شاهدشان نبوده‌ایم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

اخیرا گزارش‌هایی درباره گوشی‌های آینده سامسونگ منتشر شد که نشان می‌داد ظرفیت تقریبی مدل‌های Galaxy S10 و S10 Plus حدودا 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. از طرفی ممکن است نسخه دیگری هم علاوه بر پرچمدار Galaxy S10 Lite وجود داشته باشد که با پشتیبانی از شبکه ارتباطی پیشرفته و پرسرعت 5G گران‌تر و سطح بالاتر هم باشد. این گوشی گران قیمت پیشرفته احتمالا از باتری بزرگ‌تری با ظرفیت تقریبی 5000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد.

منبع انتشار این گزارش تازه وب‌سایت GalaxyClub.nl است که همچنین ادعا می‌کند ظرفیت باتری گوشی Galaxy X یعنی همان گوشی سطح بالای منعطف سامسونگ احتمالا معادل 6200 میلی آمپر ساعت خواهد بود. به گفته این وب‌سایت باتری گوشی Galaxy X سامسونگ ممکن است درواقع دو واحد 3100 میلی آمپر ساعتی باشد.

image

وب‌سایت GalaxyClub.nl در توضیح مشخصات باتری گوشی Galaxy X مشخصا ذکر کرده است که این گوشی به دو باتری کاملا مشابه با باتری گوشی Galaxy S10 Lite یا Galaxy S10 E مجهز می‌شود. پیش از این هم شایعه شده بود که ظرفیت باتری در Galaxy S10 Lite معادل 3100 میلی آمپر ساعت بود.

صفحه نمایش بزرگ به باتری بزرگ هم نیاز دارد!

تا به حال گوشی هوشمندی با باتری بزرگ 6200 میلی امپر ساعتی توسعه نیافته است اما از آنجا که شایعه شده Galaxy X در حالت باز صفحه نمایش 7.3 اینچی خواهد داشت، تعبیه باتری 6200 میلی آمپر ساعتی در آن منطقی به نظر می‌رسد. نسخه 5G از Galaxy S10 هم قرار است با توجه به شایعه‌ها پنل نمایش 6.7 اینچی داشته باشد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، هر دو گوشی هوشمند Galaxy S10 Plus 5G و Galaxy X گوشی‌های گران قیمتی خواهند بود و همچنین ممکن است به صورت گسترده در بازارهای جهانی عرضه نشوند. از طرف دیگر سری رایج Galaxy S10 با سه نسخه متفاوت همچنان کاملا جالب توجه به نظر می‌رسد و قرار است پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 و در ماه فوریه رسما معرفی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

احمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
خوب شما میگفتی اون گوشی که باتری 13000 داره ضخامت آجر هم داره!!! وزنش هم یه دمبل میشه!

مانی

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
این حرفا چیه بهتون میخندن شما برو باتری گوشی ulefone power 50 ببین ۱۳۰۰۰ هستش بعدش اومدین میگین ۶۰۰۰ زیاده تازه اون گوشی صفحه نمایش ۶ اینچ هست قبول دارم سامسونگ توی امکانات و دوربین و صفحه نمایش حرفی برای گفتن بقیه شرکت ها نداره ولی از لحاظ باتری حقیقتا ضعیف هستش سخت افزارهای قدرتمند نیازمند باتری با حجم بالاتر هستن همچنین اگر از دو باتری ۳۰۰۰ استفاده کرده باشه فک نکنم ایده ی خوبی باشه چون ممکن هستش برای سخت افزارها برق به درستی تغذیه نشه احتمالا باید حالت تقویت نیرو داشته باشه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
این بترکه? صاف می‌برنت قطعه‌هنرمندان