خانهاخبار
اپل واچ‌ سری ۴ نمایشگری با رزولوشن بالاتر از نسل قبل دارد

اپل واچ‌ سری ۴ نمایشگری با رزولوشن بالاتر از نسل قبل دارد

براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل واچ سری ۴ قرار است از نمایشگری با رزولوشن بیشتر از نسل قبل بهره مند شود.
۱۳۹۷/۶/۱۶

همانطور که بارها به آن اشاره داشتیم، یکی دیگر از محصولاتی که انتظار می‌رود درطی مراسم ۲۱ شهریورماه از سوی اپل رونمایی شود، اپل واچ سری ۴ است. این محصول احتمالا از لحاظ ظاهر و طراحی دچار تغییراتی محسوس نسبت به نسل قبل خود خواهد شد؛ یکی از این تغییرات، کاهش حاشیه نمایشگر تا سقف ۱۵ درصد است که باعث می‌شود این محصول بدون افزایش ابعاد بدنه به نمایشگری بزرگتر مجهز شود. حال براساس گزارش‌های تازه شاهد میزان رزولوشن این نمایشگر جدید هستیم که در ادامه به جزییات آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همانطور که  گفتیم، این اپل واچ دارای نمایشگری بزرگتر از نسل قبلی خود است؛ در واقع احتمالا کوچکترین مدل اپل واچ سری ۴، نمایشگری هم اندازه با بزرگترین مدل اپل واچ سری ۳ و قبل را خواهد داشت. حال امروز یک منبع اعلام کرده که این ساعت هوشمند از رزولوشنی معادل ۳۸۴ در ۴۸۰ پیکسل بهره مند خواهد شد که در واقع بیشتر از رزولوشن ۳۱۲ در ۳۹۰ پیکسل موجود در اپل واچ سری ۳ خواهد بود. از نظر تراکم پیکسلی، اپل واچ سری ۴ از تراکم ۳۴۵ پیکسل در هر اینچ برخوردار بوده که از تراکم پبکسلی ۳۰۳ پیکسل در هر اینچ مدل‌های قبلی بیشتر است.

انتظار می‌رود که این افزایش رزولوشن باعث شود که محتوای بیشتری بر روی این نمایشگر قابل نمایش باشد؛ در واقع اگر به تصویر فوق نگاه کنید، متوجه می‌شوید که واچ فیس جدید اپل واچ سری ۴ در واقع ۹ ویژگی و مورد مختلف را نمایش می‌دهد. انتظار می‌رود که این محصول درکنار آیفون و آیپدهای جدید در تاریخ ۲۱ شهریورماه سال جاری رونمایی شوند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)